  • 91. Data: 2004-09-02 21:25:26
    Temat: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Ci

    "To pan się ładnie przedstawił przed milionami słuchaczy" ;))

    > "Pisałem o tym tu ze 2-3 lata temu. Zwracałem w Niemczech kupione
    > Sennheisery
    > po weekendzie testowania. Kupione na charge'ową EC PekaoSA (to chyba
    kiedyś
    > się "Chopin" nazywało?)."

    1. Gdy przeczytasz cały wątek, to znajdziesz mój post, w którym pisałem, że
    nie było moim celem pobranie gotówki, bo nie mam zwyczaju trzymania waluty i
    musiałbym ze stratą sprzedać w kantorze.
    2. Rozumiesz słowo "testowanie" ?
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 92. Data: 2004-09-02 22:35:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Przede wszystkimmając nowe BMW stać mnie na takich fachowców,
    którzy na pewno nie będą zawracać mi głowy takimi 'problemami'
    (chyba że nająłem 'fachowców spod budki z piwem' żeby było taniej,
    bo jestem tylko szpanerem, który kupił nową furę na kredyt,
    a teraz ma problemy z uciułaniem na kolejną ratę,
    choć w życiu nikomu się to tego nie przyzna ;-))

    > Zadzwonilbym do sklepu gdzie kupilem te lazienke dowiezli by cement swoim
    > autem. Nie mow mi ze jak ktos wyda 30 tys na lazienke to mu sprzedawca nie
    > zawiezie cementu.
    A skąd wiesz że aż tyle wydał?;-)

    > na dodatek czyszczenie owego BMW pewnie nie pokryje kosztow
    > zamowienia tego cementu kurierem.

    Rany, a Ty chciałbyś ten cement luzem wozić???;-P
    BMWicą jeździsz a o workach foliowych
    (takich za ~2zł do kubła na śmieci;-))
    żeś jeszcze nie słyszał?;-D

    A teraz czytam wątek dalej, bo ...
    coraz zabawniejsza robi się ta dyskusja o wypłacaniu kredytówką :-)))

  • 93. Data: 2004-09-03 07:12:05
    Temat: [OT] Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/3/2004 12:35 AM, S.T. wrote:

> [...]
    > żeś jeszcze nie słyszał?;-D
    >
    > A teraz czytam wątek dalej, bo ...
    > coraz zabawniejsza robi się ta dyskusja o wypłacaniu kredytówką :-)))

    Proponuje tytułem relaksu zajrzeć na:

    http://alpha.uwb.edu.pl/ep/RePEc/sla/eakjkl/4PL.pdf

    Być może ten tekst jest znany Grupie, ale jest na tyle smaczny, że
    warto go odgrzać, jeżeli nawet był konsumowany.

    Nie ma związku z wątkiem. podobnie jak wożenie cementu nowym BMW.

    Miłej lektury.

    Pzdr: Catbert

  • 94. Data: 2004-09-03 08:00:02
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > No i co ? Rozumiem że wg Ciebie w takim razie lepiej biegać po kasach z
    > kredytówką i nagabywać klientów niż zapłacić 15 PLN ?

    ja mam akurat odwrotne zdanie :) I nagabywanie uwazam za nieco zabawne.
    Karta debetowa i ror bez oplat sa tansze

  • 95. Data: 2004-09-03 11:05:16
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości

    > zebym mial VC lub VG to bym tak robil bo u bukow netowych mam bardzo duze
    > doswiadczenie i wiem u ktorego co sie dzieje(gram w okolo 25 firmach:),
    > problem w tym ze w mbanku moglem jedynie zalapac sie na kredytowke VE(
    > zarobki ponizej 1500 netto) ktora nie mozna placic przez net :/

    jak chcesz grac to wplacac mozna tez VE z inteligo i eKarta z mBanku lub
    przelewem

  • 96. Data: 2004-09-03 15:16:45
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > jak chcesz grac to wplacac mozna tez VE z inteligo i eKarta z mBanku lub
    > przelewem

    mam jedna i druga - korzystam bardzo czesto(wole ekarte bo przy zwrotach na
    konto kasa nie wisi 30 dni jak w inteligo)

  • 97. Data: 2004-09-03 16:26:58
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja mam akurat odwrotne zdanie :) I nagabywanie uwazam za nieco zabawne.
    > Karta debetowa i ror bez oplat sa tansze

    Miło mi że się zgadzamy :), ale wychodzi na to że jesteś kolejnym
    "nienormalnym" :)))

    Jarek23

    Wyrzuć -23- ze zwrotnego maila.

  • 98. Data: 2004-09-03 17:23:12
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@1...acn.waw.pl>

    On 2004-09-02, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta> wrote:
    > To zalozenie jest zupelnie jasne. Co wiecej przypuszczam, ze sklep
    > zostaje na koniec z zaplacona i niezwrocona prowizja. Ale to kradziez,
    > ktorej nie widac, wiec pewnie prostym umyslom latwiej ja sobie
    > wytlumaczyc i usprawiedliwic.

    Przede wszystkim to nie jest kradzie?, a raczej darowizna. Sklep zna
    przecie? warunki na obs?uguje karty? Wie zatem, ?e je?li nie anuluje
    transakcji, to zap?aci prowizj?, a je?li anuluje, to nie trafi na jego
    konto nawet 1 z? za te wyp?acone gotówk?.
    Z tego te? powodu nie bardzo mog? si? zgodziae z twierdzeniem, ?e
    operacja zakup-zwrot by?aby oszustwem sama w sobie. Je?li sklep wyp?aca
    gotówk? znaj?c zasady obs?ugi transakcji kartowych, to jest to jego decyzja.
    Pisz? 'sklep' dla uproszczenia. Wiadomo, ?e tak naprawd? dzia?ania
    podejmuje sprzedawca, który niekoniecznie musi byae wystarczaj?co
    wyszkolony, ale to te? jest problem sklepu.

    O przest?pstwie etc, mo?na by chyba mówiae w sytuacji gdy:
    Kupuj?cy wie o brakach w wyszkoleniu sprzedawcy i korzysta z tego faktu,
    lub
    Sprzedawca dzia?a w porozumieniu z kupuj?cym.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 99. Data: 2004-09-03 17:28:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Piotrkiewicz napisał:

> [...]
    > lub
    > Sprzedawca dzia?a w porozumieniu z kupuj?cym.

    OK. Nie czytales chyba dokladnie watku. Chodzi o to, ze idziesz do
    sklepu kupic cos placac karta z zamiarem zwrocenia tego najszybciej jak
    sie da, by otrzymac zwrot kasy w postaci gotowki. Czyli podejmujesz
    celowe dzialanie, ktorego skutkiem ubocznym jest zaplacenie przez sklep
    prowizji.

    I ten zamiar jest wlasnie moralnie naganny.

    Moze sklepy powinny miec mozliwosc zwrotu kasy bez obecnosci karty? W
    koncu na slipie sa wszystkie potrzebne dane, i nawet jak sie karte
    zlikwiduje/"zgubi"/zastrzeze, to przez jakis czas rachunek karty jest
    aktywny i wlasciciel moze kase odzyskac. Okazji do fraudu nie widac, bo
    chodzi o uznanie, a nie obciazenie.

    Bartol

  • 100. Data: 2004-09-07 09:11:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 2 Sep 2004 13:37:09 +0200, ROBBO 2 napisał(a):

    > Zadzwonilbym do sklepu gdzie kupilem te lazienke dowiezli by cement swoim
    > autem.

    "Nie ma sprawy, za parę godzin nasz kierowca będzie w okolicy to dowiezie".
    :)

    > Nie mow mi ze jak ktos wyda 30 tys na lazienke to mu sprzedawca nie zawiezie
    > cementu.

    A może ktoś nie wydaje na łazienkę 30tys. tylko np. zmienia płytki?
    A może np. przy malowaniu okazuje się że potrzebuje jeszcze parę litrów
    farby?

    > na dodatek czyszczenie owego BMW pewnie nie pokryje kosztow zamowienia tego
    > cementu kurierem.

    A może cement da się przewieźć tak żeby nie zasyfił auta? Np. takie
    niesamowite urządzenie jak dodatkowy worek foliowy... :>

    > Co jest zenujace, no ale jak ktos lubi. Tansza jest karta debetowa i
    > pozyczka w koncie to tak apropo dopasowania.

    Wybacz, ale od tego o czym tu mowa to pożyczka w koncie NIE będzie tańsza.

    Powiedz mi - czy należysz do ludzi którzy oburzają się widząc drogie auto
    z kratką? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944