  • 1. Data: 2004-08-31 22:27:39
    Temat: dlaczego bank utrudnia "degradacje" typu konta?
    Od: "nzsnnw" <n...@o...pl>

    pytanie w temacie zadalem w swietle oplat lukas banku:

    http://www.lukas.com.pl/download/toip.pdf

    strona 2. dzial VI zmiana konta/pakietu

    oto zeby w lukasie wycofac sie z konta e-K-pro jest sie karanym oplatami
    35pln...
    natomiast zapraszaja do podniesienia standardu poprzez 0zlotych za wejscie w e-
    konto-pro (poza przypadkiem przejscia z podroznego).
    dlaczego tak jest?
    czy chcac zdegradowac posiadane przeze mnie konto nie bedzie taniej
    zrezygnowac najpierw z e-kontapro a dopiero pozniej zalozyc od zera inne
    konto? ale w takim razie gdzie tu sens?

    nie wiem, nie znam sie
    nzsnnw

  • 2. Data: 2004-08-31 22:29:33
    Temat: Re: dlaczego bank utrudnia "degradacje" typu konta?
    Od: "nzsnnw" <n...@o...pl>

> [...]
    > czy chcac zdegradowac posiadane przeze mnie konto nie bedzie taniej
    > zrezygnowac najpierw z e-kontapro a dopiero pozniej zalozyc od zera inne

    i dopytuje:
    ile kosztuje kolejny token w lukasie dla e-kontaPRO? placi sie jak za
    zniszczony czy inna oplata lub jej brak zakolejny token?

    nzsnnw

  • 3. Data: 2004-09-01 05:13:02
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    nzsnnw napisal/a:
    > czy chcac zdegradowac posiadane przeze mnie konto nie bedzie taniej
    > zrezygnowac najpierw z e-kontapro a dopiero pozniej zalozyc od zera
    > inne konto? ale w takim razie gdzie tu sens?

    byłoby taniej, przy okazji będzie to nowy numer rachunku i wielu ludzikom
    nie będzie się chciało zmieniać tego tam gdzie podawali więc wolą już
    zapłacić te 35 zł.
    Poza tym trwająca tydzień albo dłużej procedura zamykania rachunku też ma
    raczej zachęcić do zapłacenia 35zł. Wyrabianie nowej karty - też trwa kilka
    tygodni.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 4. Data: 2004-09-01 05:43:38
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > oto zeby w lukasie wycofac sie z konta e-K-pro jest sie karanym oplatami
    > 35pln...

    Trzeba zamknac o otworzyc jeszcze raz a moze i na jakas promocje sie
    zalapiesz. Glupota

  • 5. Data: 2004-09-01 05:44:47
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > i dopytuje:
    > ile kosztuje kolejny token w lukasie dla e-kontaPRO? placi sie jak za
    > zniszczony czy inna oplata lub jej brak zakolejny token?

    Jesli sie uzywa nic nie kosztuje. Wczoraj mi wymieniali bo chyba go szlak
    trafil (nie dalo sie logowac)
    Ale czy to wina tokena sprawdze dzis dopiero po 12:00 to dam znac.

  • 6. Data: 2004-09-01 07:59:37
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "nzsnnw" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:71d1.000003dd.4134fb5b@newsgate.onet.pl...
> [...]
    w e-
    > konto-pro (poza przypadkiem przejscia z podroznego).

    dlatego zeby zniechecic ludzi do tanszych kont. Normalne. Podobnie w
    sieciach GSM z checia podniosa ci abonament a w druga strone juz nie...

    > czy chcac zdegradowac posiadane przeze mnie konto nie bedzie taniej
    > zrezygnowac najpierw z e-kontapro a dopiero pozniej zalozyc od zera inne
    > konto? ale w takim razie gdzie tu sens?

    bedzie taniej. Ale o wiele bardziej uciazliwiej (zmiana nr konta, zmiana
    karty, tokena, bieganie do oddzialu...)

    D.

  • 7. Data: 2004-09-01 17:02:26
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Dave <d...@o...pl> wrote:

    > bedzie taniej. Ale o wiele bardziej uciazliwiej (zmiana nr konta, zmiana
    > karty, tokena, bieganie do oddzialu...)

    i spłata linii kredytowej (jeśli jest)