  • 1. Data: 2004-08-31 21:05:20
    Temat: Szukam odpowiednika kredytu ratalnego z Mbanku.
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam
    W zwiazku z tym ze mbank nie przyznal mi kredytu ratalnego (mam umowe o
    prace na 1,5 roku a kredyt chcialem na 3 lata) szukam podobnego kredytu.
    Chodzi mi generalnie o taki kredyt gdzie bez zadnych prowizji i oplat bede
    mogl go splacic wczesniej a odsetki beda naliczane od faktycznego
    zadluzenia. Oczywiscie w zwiazku z polityka mojej firmy (umowa o prace na
    1,5 roku) moge miec do dyspozycji zyranta.

    Chcialem wziasc troche gotowki na zakup samochodu. Mysle ze kredyt moglbym
    spalacic gora przez 2 lata ale chcialem sie zabezpieczyc i przedluzyc go na
    rok nastepny.

    Pozdrawiam
    Puszka

    PS chce kupic samochod wiec moze to byc kredyt samochodowy