  • 1. Data: 2004-09-01 05:59:32
    Temat: Lukas e-Bank - problem z logowaniem via internet
    Od: ".:martin:." <m...@m...pl>

    Od wczoraj nie moge sie zalogowac do obslugi wlasnego konta via
    internet. Co ciekawe zawsze po 3 nieudanej probie dostep byl blokowany
    calkowicie, teraz tego nie ma. Przed wczoraj wieczorem logowalem sie
    jeszcze bez problemowe.

    Posiadam token.
    Dzisiaj od rana na tokenie zamiast cyferek wyswietla sie informacja
    "card off".
    Co jest grane?

    --
    Pozdrawiam. Marcin

  • 2. Data: 2004-09-01 06:19:00
    Temat: Re: Lukas e-Bank - problem z logowaniem via internet
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Posiadam token.
    > Dzisiaj od rana na tokenie zamiast cyferek wyswietla sie informacja
    > "card off".
    > Co jest grane?

    Rozjechal sie token z baza banku. Ja wczoraj mialem ten sam problem choc
    card off nie mialem.
    Moze to kwestia padu baterii i wczoraj zaczal zle pokazywac a dzisiaj
    zdechl.
    Dzisiaj sie loguje bez problemu z nowym tokenem. Stary mialem 3 lata.
    Wymienia ci od reki gratis i to chyba w dowolnym odziale

  • 3. Data: 2004-09-01 06:29:48
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik ".:martin:." <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze bez problemowe.
    >
    > Posiadam token.
    > Dzisiaj od rana na tokenie zamiast cyferek wyswietla sie informacja

    A jaką masz datę ważności tokenu (powinna być na odwrocie)?

    Witek

  • 4. Data: 2004-09-01 06:37:33
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    > Dzisiaj sie loguje bez problemu z nowym tokenem. Stary mialem 3 lata.
    > Wymienia ci od reki gratis i to chyba w dowolnym odziale

    Dokladnie, mialem ten sam problem i 3-letni token, nalezy wymienic, na
    nowych jest (ponoc, bo dzis dopiero to zrobie) info do kiedy jest token
    wazny.
    Pozdrawiam, darek

  • 5. Data: 2004-09-01 06:43:48
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > A jaką masz datę ważności tokenu (powinna być na odwrocie)?

    Nie ma daty, na tych pierwszych nie bylo, na nich zreszta ledwo co widac
    numer i byl problem przy zwracaniu.

  • 6. Data: 2004-09-01 06:52:04
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Dokladnie, mialem ten sam problem i 3-letni token, nalezy wymienic, na
    > nowych jest (ponoc, bo dzis dopiero to zrobie) info do kiedy jest token
    > wazny.

    Na nowych jest ja mam 08-31-2006 (data po amerykansku a co :)) to na wypadek
    gdyby ktos trafil 01-12-2006 to niech nie myli ze do grudnia ma bo sie
    zdziwi :)