  • 1. Data: 2004-08-31 19:44:11
    Temat: [mBank] Konto w PLN, wplata w Euro?
    Od: "adamos" <n...@c...pl>

    Witam
    Posiadam konto w mBanku w zlotowkach, chcialbym, aby jedna osoba dokonala
    wpalty pieniedzy z zagranicy (konkretnie z Niemiec) na moje konto w euro.
    Czy taka operacja jest mozliwa? Jakie sa oplaty za taka transakcje, kiedy
    taka prowizja jest pobierana? W momencie wplaty, czy pozniej mBank sobie to
    jakos odlicza? Jak liczony jest kurs Euro do PLN?

  • 2. Data: 2004-08-31 20:25:26
    Temat: Re: [mBank] Konto w PLN, wplata w Euro?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    adamos napisał:
    > Posiadam konto w mBanku w zlotowkach, chcialbym, aby jedna osoba
    > dokonala wpalty pieniedzy z zagranicy (konkretnie z Niemiec) na moje
    > konto w euro. Czy taka operacja jest mozliwa?

    Leń! - http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    28#28