  • 51. Data: 2023-06-19 21:10:48
    Temat: Re: Jest jeszcze gorzej ;-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Jun 2023 11:19:54 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    jeśli to z tego powodu została z umowy wykreślona, co spowodowało "nieważność umowy
    ze względu na niemożliwość wykonania".

    > No to chyba tylko ty potrafisz sobie wyobrazić taką sytuację, że raz zapis jest
    nieuczciwy, a w innej firmie "w miarę uczciwy".

    Nie wiesz, jak sie regulaminy pisze w takich firmach?
    Zagląda sie do jednego, do drugiego, i kopiuje do własnego.

    A tymczasem firma C dostarcza np cement, D pizze, E kafelki,
    a F komputery ...

    J.

  • 52. Data: 2023-06-20 01:32:44
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 cze 2023 o 19:46, _Master_ pisze:

    > Szkoda mi życia na pilnowanie fikcyjnego meila.

    > Kamila KF pewnie filtruje po meilach. Daleko mu do inteligencji. ;-)

    > Może będzie miał farta w przyszłości jak będę znowu konfigurował TB

    Potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie? Może niezbyt proste?
    Może uproszczę? ;)

    Faktycznie masz krótką pamięć

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 53. Data: 2023-06-20 01:36:19
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 cze 2023 o 11:08, _Master_ pisze:

    > Tylko UWAGA. Ja pisałem co będzie a nie jak powinno być.

    Czyli wróżyłeś?

    > Bo banki powinny mieć możliwość upadać a opiekuńcze państwo
    > nie powinno wydawać moich podatków na ratowanie pazernych
    > banksterów.

    Teraz wyda na procesy.

    > Teraz widzicie że ten system jest postawiony na głowie.

    Jaki system i dlaczego jest postawiony na głowie?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 54. Data: 2023-06-20 10:12:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Faktycznie masz krótką pamięć
    >      czy

    Faktycznie mam krótką pamięć.
    Wpisałem przy konfiguracji fikcyjnego meila.
    Nie chciało mi się sprawdzać jaki był wcześniej

    Sero nie zrozumiałeś przekazu?

  • 55. Data: 2023-06-20 10:24:43
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Czyli wróżyłeś?
    Nie wróżyłem. Czytam gazety oglądam telewizję. Wiem w co grają unijne
    kurwy i na czym polega socjalizm.

    > Teraz wyda na procesy.
    Pańśtwo? Na procesy wdadzą klienci a ja dawno pisałem że poczekam na
    propozycję ugody.
    Poplecznicy banksterki twierdzili że się nie doczekam ;-)

    > Jaki system i dlaczego jest postawiony na głowie?
    System w którym państwo chroni przed upadkiem prywatną firmę nastawioną
    na zysk w imię wyimaginowanej wartości istnienia tej firmy jako
    pożytecznej dla społeczeństwa.

    Życie pokazało że ta firma nie zasługuje na taką ochronę i nie spełnia
    szczególnej roli.

    Życie pokazało że ochrona obywatela jest ułudą a środki zmarnowane.

    I znowu mam rację ;-)

  • 56. Data: 2023-06-22 16:11:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > https://rsplegal.pl/teoria-dwoch-kondykcji-w-sprawac
    h-roszczen-frankowch/

    Wszystko fajnie do ostatniego akapitu. Ten nie wydaje mi się wypływać
    z poprzednich. Nie wiem jednak, co rzeczywiście stwierdził SN.

    > A od tego tylko krok do osobnych terminow przedawnienia.

    Szczerze mówiąc byłbym zdziwiony, gdyby nie było osobnych terminów.
    Tylko to IMHO nie oznacza, że z faktu, że roszczenie banku może być
    przedawnione, wynika, że klient może domagać się zwrotu np. wszystkich
    rat. Aczkolwiek przyznaję, że tradycyjne pojmowanie zasad prawnych jest
    ostatnio niepopularne.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 57. Data: 2023-06-22 16:15:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Ale kto tu kogo doprowadził?
    > Przecież to nie kreatywny sprzedawca tą umowę napisał.

    No cóż, istnieje możliwość, że mimo brania czynnego udziału w grupie
    przestępczej uda mu się uniknąć odpowiedzialności :-)

    > Prezesa mają akcjonariusze ścignąć? No, to już lepiej.

    Teraz to już raczej za późno. Ale mogliby przynajmniej posadzić
    prokuratorów, którzy mieli to w zakresie obowiązków :-)

    Żarty żartami, ale tak nie do końca to są tylko żarty. Normalnie jednak
    coś takiego powinno wystąpić.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 58. Data: 2023-06-22 16:37:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 22 czerwca 2023 o 16:15:18 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > No cóż, istnieje możliwość, że mimo brania czynnego udziału w grupie
    > przestępczej uda mu się uniknąć odpowiedzialności :-)

    Jeszcze muszą mu udowodnić, że czynnie działał, a nie był
    po prostu automatem do zawierana umów - a może to nie być łatwe,
    gadali jak katarynki oraz nic nie mogli w umowie zmienić.
    I nawet nie musieli za bardzo "wciskać" franków - jak się ktoś trafił,
    kto miał wątpliwości, to na swoje szczęście lub nieszczęście kredytu po prostu nie
    dostał.
    Zbyt wielu było lemingów/małp którzy podpisywali wszystko jak leci,
    potem "meblowali te swoje klitki na kredyt i byli szczęśliwi", "nie mając nawet
    pojęcia, co to spread".

> [...]
    > prokuratorów, którzy mieli to w zakresie obowiązków :-)
    >
    > Żarty żartami, ale tak nie do końca to są tylko żarty. Normalnie jednak

    OIDP już od dłuższego czasu prokuratura nie może z urzędu ścigać
    za "działanie na szkodę spółki" - za dużo było nadużyć, chyba m.in. sprawa Kluski?

  • 59. Data: 2023-06-22 19:31:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > OIDP już od dłuższego czasu prokuratura nie może z urzędu ścigać
    > za "działanie na szkodę spółki" - za dużo było nadużyć, chyba m.in. sprawa Kluski?

    A nie - raczej "działanie na szkodę kredytobiorców".
    To, że na szkodę spółki, to dopiero teraz wyszło. Czy wyjdzie, albo
    jakoś tak.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 60. Data: 2023-06-23 14:56:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > że tradycyjne pojmowanie zasad prawnych jest
    > ostatnio niepopularne.

    Zgadzam się z Tobą ;-)