  • 1. Data: 2023-06-09 22:38:24
    Temat: dlaczegoż euro tak staniało?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    może jeszcze zaraz i frank zacznie tanieć
    i zostanie skoczyć z mostu.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2023-06-12 20:05:36
    Temat: Re: dlaczegoż euro tak staniało?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB01EDC22CB606PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > może jeszcze zaraz i frank zacznie tanieć
    > i zostanie skoczyć z mostu.

    Kurs zlotego umacnia sie wraz z sukcesami Ukrainców na froncie

    aha dzięki

    https://www.money.pl/pieniadze/euro-dolar-kurs-zlote
    go-szaleje-niespotykana-sytuacja-od-maja-2021-r-6908
    128006482496a.html

  • 3. Data: 2023-06-15 01:01:22
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 12 cze 2023 o 20:05, PiteR pisze:

    > Kurs zlotego umacnia sie wraz z sukcesami Ukrainców na froncie

    > https://www.money.pl/pieniadze/euro-dolar-kurs-zlote
    go-szaleje-niespotykana-sytuacja-od-maja-2021-r-6908
    128006482496a.html

    Problem w braku widowiskowych sukcesów...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 4. Data: 2023-06-15 18:42:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u6dgp9$s1e$1$Eneuel@news.chmurka.net>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    go-szaleje-nie
    html

    > Problem w braku widowiskowych sukcesów...

    idzie Wielkanoc - złoty się umacnia
    idzie majówka - złoty się umacnia
    początek wakacji - złoty się umacnia
    idzie Boże Narodzenie - złoty się umacnia
    Kim Dżon Um pierdnął - złoty się umacnia

    ale patrzę że euro i frank staniały to kupiłem
    przecież nie muszę trzymać w zł.

    juz samochód bym sobie kupił za te złoty się umacnia
    kjm

  • 5. Data: 2023-06-16 08:24:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-12 o 20:05, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > aha dzięki
    >
    > https://www.money.pl/pieniadze/euro-dolar-kurs-zlote
    go-szaleje-niespotykana-sytuacja-od-maja-2021-r-6908

    Czegoś nie rozumiesz?

    Znaczy że sytuacja w sąsiednich państwach ma jednak znaczenie dla Polski?

    Przy porównywaniu z tymi lepszymi trzeba jednak brać poprawkę na kraj
    przyfrontowy?

    Jak to możliwe? ;-)

  • 6. Data: 2023-06-16 22:18:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u6gv3r$ubd$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Czegoś nie rozumiesz?
    >
    > Znaczy że sytuacja w sąsiednich państwach ma jednak znaczenie dla
    > Polski?

    tak, nie rozumiem

    inflacja, drożyzna, afery, afery PISu, Villa plus, Cela plus, Obajtek,
    cyrk Kometa, Pinokio, Plastuś (co się poczwórnie skompromitował),
    pół Polski chce uciec do pracy zagranicą, wojna, wydatki na uchodźców,
    na czołgi, na płot.

    euro tanieje, frank tanieje
    a kurwa PLN gwiazda na firmamencie drożeje.

    ale liczę, że jak przyjdzie Platforma
    podniesie tę deskę ze zgnilizną, buchnie smród
    to obraz długów PIS szybko podreguluje kurs złotego.

    kluczowe jest żeby Glapa odfruneła ze stołka.

  • 7. Data: 2023-06-17 11:47:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-16 o 22:18, PiteR pisze:
    > to obraz długów PIS szybko podreguluje kurs złotego

    Musisz sobie uświadomić że Polska jest na tyle dużym krajem, gospodarką,
    społeczeństwem że trudno tak wprost to rozwalić.

    Inwestorzy myślą, kalkulują i przewidują...

    To taki walec. Ani Tusk ani Kaczyński nie może go przyspieszyć ani
    zatrzymać. Robią tylko dobrze swoim a a źle innym a walec jedzie dalej.

    I o dziwo zagranicy też zależy aby dalej jechał ale w odpowiednim tempie ;-)

  • 8. Data: 2023-06-17 13:43:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u6jvbi$ttl$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Inwestorzy myślą, kalkulują i przewidują...

    aaa
    jedni zainwestowali w Google a inni w Polskę :)
    Teraz rozumiem.

    dobrze, że mam Polski paszport to mnie na granicy nie zawrócą ;)

  • 9. Data: 2023-06-17 19:22:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Jak Ci pomóc w zrozumieniu świata?

  • 10. Data: 2023-06-17 21:57:31