  • 1. Data: 2023-06-15 15:35:38
    Temat: Banki promuja ugody
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://bankiwpolsce.pl/ugoda
    W końcu chyba banki zauważyły że przegięły odnośnie kredytów frankowych i zaczęły
    kampanię reklamową odnośnie ugód
    Kwestia sporna czy frankowiczom bardziej opłaca się ugoda czy wygrana sprawa w sądzie
    z bankiem

  • 2. Data: 2023-06-15 16:20:57
    Temat: Re: Banki promuja ugody
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-15 o 15:35, Kris pisze:
> [...]
    kampanię reklamową odnośnie ugód
    > Kwestia sporna czy frankowiczom bardziej opłaca się ugoda czy wygrana sprawa w

    A mówiłem że im wcześniej zaproponują ugody tym będzie dla nich lepiej. ;)

    Banksterskie przydupasy nazywały mnie oszołomem ;-)

    Macie swoją socjalistyczną europejską praworządność ;-)

    Ja ze swoim kredytem poczekam. Muszę zobaczyć te maślane oczy bankstera
    który będzie mnie prosił o podpis ;-)

    PS. "Naczelny bankster dziś w tv" żalił się że frankowicz przecież
    korzystał i mu mieszkanie zdrożało.... blblblblbbleeeee

    tylko ten skurwiel nie wspomniał że na początku w większości przypadków
    się spłacało odsetki którymi bank obracał.

    A to domaganie się sprawiedliwości podczas gdy całe ryzyko w polskich
    umowach jest zrzucone na klienta, podczas gdy oprocentowanie w Polsce
    było zmienne i kiedy polskie banki miały nawet wyższą rentowność od
    banków niemieckich...

    to budzi tylko POLITOWANIE.

  • 3. Data: 2023-06-15 16:59:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jun 2023 06:35:38 -0700 (PDT), Kris wrote:
> [...]
    kampanię reklamową odnośnie ugód
    > Kwestia sporna czy frankowiczom bardziej opłaca się ugoda czy wygrana sprawa w

    Jak widac zaczely juz jakis czas temu, ale chyba jednak za późno.

    A dzis TSUE orzekł, ze bankowi żadne odszkodowanie sie nie nalezy.
    Natomiast może sie należeć klientowi :-)

    A z trzeciej strony - sądy czasem jeszcze wykazują sie odwagą
    https://businessinsider.com.pl/finanse/zaskakujacy-w
    yrok-w-sprawie-frankowicza-bankowca-moga-byc-pytania
    -do-tsue/0glwmfk

    Ciekawe - wyrok polegnie w apelacji, czy dopiero w TSUE ..

    J.

  • 4. Data: 2023-06-15 17:11:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-15 o 16:59, J.F pisze:
    > A dzis TSUE orzekł, ze bankowi żadne odszkodowanie sie nie nalezy.
    > Natomiast może sie należeć klientowi ?

    Zastanawiające że medialne hieny nie potrafią tego dobrze wytłumaczyć.

    Cytują naczelnego bankstera który jęczy o sprawiedliwość bo
    frankowiczowi mieszkanie zdrożało

    A ja zawsze pisałem nie o sprawiedliwości, nie o cwaniactwie, nie o
    pazerności tylko o PRAWIE.
    A że prawo w UE czy się to komuś podoba czy nie chroni konsumenta.
    To jest socjalizm.
    Tu nie ma sprawiedliwości czy logiki ;-)

  • 5. Data: 2023-06-15 17:20:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jun 2023 17:11:53 +0200, _Master_ wrote:

    > Zastanawiające że medialne hieny nie potrafią tego dobrze wytłumaczyć.

    W mediach usłyszałem, to chyba potrafią.
    No ale dziennikarze to nie prawnicy, więc jak mają dobrze wytłumaczyć?
    Szczególnie, ze jak widać prawnicy tez nie wiedzą, bo sprawa w 4
    instancjach :)

    > Cytują naczelnego bankstera który jęczy o sprawiedliwość bo
    > frankowiczowi mieszkanie zdrożało

    Co by nie mówic - jakby mnie ktos w na początku 2008 spytal,
    jaki kredyt, to bym powiedział frankowy.
    I uzasadniłbym.
    I uzasadnienie sie sprawdziło, ale dopiero w 2023 :-)

> [...]
    > A że prawo w UE czy się to komuś podoba czy nie chroni konsumenta.
    > To jest socjalizm.
    > Tu nie ma sprawiedliwości czy logiki ;-)

    To teraz poczekaj, co bedzie z kredytami denominowanymi,
    bo IMO - sąd może odmówić unieważnienia, wykresli z umowy spread
    walutowy, a 200k CHF zostanie.
    Albo uniewaĹźni tak, ze bank odda klientowi wszystie raty,
    a klient odda bankowi kwote kredytu ... w CHF.

    J.