  • 1. Data: 2023-06-15 09:31:36
    Temat: frankowicze
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Banki proponują dobre ugody, a frankowicze chca lepsze
    i mamy rekordową ilość pozwów w sądach
    8 bankow w 3 miesiace z 8 tys zrobilo sie 83 tys

    https://businessinsider.com.pl/finanse/frankowicze-p
    odbijaja-stawke-takich-statystyk-sadowych-jeszcze-ni
    e-bylo/xmgfwsn

    J.

  • 2. Data: 2023-06-15 10:07:17
    Temat: Jest jeszcze gorzej ;-)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Pojebane TSUE uznało właśnie że _odszkodowanie_ bankom za
    "przetrzymywanie" "franków" się nie należy

    a frankowiczom TAK.

    Oprócz oczywiście normalnego zwrotu kasy.

    Tak działa socjalizm. Chcieliście UE to teraz macie ;-)

    Tak. Mam kredyt frankowy ale korzystny dla mnie i bez gównianych wyroków
    SRUE. Mogę bankowi dojebać wg humoru ;-)

  • 3. Data: 2023-06-15 10:40:46
    Temat: Re: Jest jeszcze gorzej ;-)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Banki już JĘCZĄ

    Ubaw po pachy ;-)

  • 4. Data: 2023-06-15 10:42:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Banki domagają się sprawiedliwości

    ;-)

    W socjalizmie nie ma sprawiedliwości. Jest sprawiedliwość SPOŁECZNA

  • 5. Data: 2023-06-15 10:43:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    I system bankowy się zawali '=)

  • 6. Data: 2023-06-15 10:46:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Babki proponują ugody i w 1 miesiąc ZAŁATWIONE
    Bezkosztowo, bez pośredników, pewnia i zatwierdzona ugoda jest
    sprawiedliwa ...

    WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY W UNIJNYM OTOCZENIU SĄDOKRACJI ;-)

  • 7. Data: 2023-06-15 10:54:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <...@...pl> writes:

    > I system bankowy się zawali '=)

    Czy możesz nie zmieniać adresów mailowych? Dziękuję z góry.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 8. Data: 2023-06-15 11:05:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-15 o 10:54, Kamil Jońca pisze:
    > Czy możesz nie zmieniać adresów mailowych? Dziękuję z góry.

    Zmieniłem serwer news.
    Nie przypominam abym zmieniał adres meilowy.

    Jak Ci pomóc? ;-)

  • 9. Data: 2023-06-15 11:11:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <...@...pl> writes:

    > Zmieniłem serwer news.
    > Nie przypominam abym zmieniał adres meilowy.

    Albo masz krótką pamięc albo ktoś sie podszywa ....

    "_Master_ <...@...pl>"
    "_Master_ <M...@...pl>"

    KJ

  • 10. Data: 2023-06-15 11:33:55
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-15 o 11:11, Kamil Jońca pisze:
    > Albo masz krótką pamięc albo ktoś sie podszywa ....
    >
    > "_Master_ <...@...pl>"
    > "_Master_ <M...@...pl>"

    Faktycznie. I co z tym teraz zrobimy? ;-)