  • 1. Data: 2013-09-21 18:45:45
    Temat: Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
    Od: pws <p...@g...com>

    Aż dziwne, że jeszcze nie było tego na grupie. Ale do rzeczy: od poniedziałku
    powróciła rewelacyjna promocja od BZ WBK, czyli "Nawet 700 czeka na Ciebie" w Koncie
    Godnym Polecenia.

    Tutaj nowy regulamin: http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/regulamin-na
    wet-700-zl-czeka-na-ciebie-edycja-2.pdf

    I strona z promocją: http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/
    konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia-konto-in
    ternetowe.html#tab_promocje

    W comiesięcznych warunkach konta nie zmieniło się praktycznie nic. Tak samo w
    premiach: 50 zł przez 10 miesięcy i 200 za polecenie zapłaty, czyli w sumie 700 zł do
    zgarnięcia.

    Tylko kosmetycznie zmienili regulamin w kwestii opodatkowania w razie ew. zmiany
    przepisów oraz dodali zapisy o jakimś nowym koncie 1|2|3, którego jeszcze nie ma w
    ofercie.

    Poza tym dodatkowo możemy zgarnąć 50 zł za założenie KGP z polecenia. W IV edycji
    Programu Poleceń niestety obniżyli premię za konto tylko do 50 zł (w poprzedniej było
    100). Dodali również limity maksymalnego zysku dla Polecającego (760) i
    Polecanego(400). Nie warto też przejmować się zapisem w regulaminie poleceń o nie
    łączeniu się programu z innymi promocjami banku - dostałem już 3 oddzielne odpowiedzi
    od pracowników banku z potwierdzeniem, że można to bez problemu połączyć i zgarnąć
    obie premie.
    Więcej tutaj: https://polecambank.bzwbk.pl/polecam_bank/nagrody.ht
    ml

    Ale po co ograniczać się tylko do samego konta - warto otworzyć również limit na min.
    5000 zł oraz kartę kredytową. Tutaj stawki premii na szczęście pozostały te same,
    czyli odpowiednio 100 i 50 zł.

    A więc w sumie od WBK zgarnąć możemy aż 900 zielonych wisienek :)

    Wszystkie warunki są naprawdę banalne: wystarczy jednokrotne skorzystanie z limitu i
    9 transakcji kk na przysłowiową złotówkę. Potem wpadają premie, a my pozbywamy się
    zbędnych produktów i zostajemy z kontem, które co miesiąc daje 50 zł.

    Trzeba jednak pamiętać, że premie dostaniemy tylko w wypadku otwierania wszystkich
    produktów w tym samym dniu. No i tradycyjnie w obu promocjach nie można być klientem
    banku przez ostanie 12 miesięcy.

    Ja nadal jestem polecającym i chętnie pomogę komuś w dodatkowym zarobku... :)
    Mam już pewne doświadczenie w polecaniu WBK, co może potwierdzić kilka osób z tej
    grupy...

    Zainteresowanych proszę o kontakt na pws(małpa)onet(.)pl

    PS. Dodatkowo mogę polecić mBank i ING.

  • 2. Data: 2013-09-21 19:46:55
    Temat: Re: Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" c...@g...co

    : Mam już pewne doświadczenie w polecaniu
    : WBK, co może potwierdzić kilka osób z tej grupy...

    Potwierdzam -- 300 wiśni w plecy. :) 300 a może i 600, bo matka nie
    miała na czas jakiejś zgody. Wiem -- wina rozmyta. Trochę mojej winy
    (bo w pośpiechu) i trochę Twojej (bo IMO najważniejsze informacje
    ukryłeś w morzu liter) oraz banku (który udzielił błędnej informacji)...

    BTW -- zgoda już jest i ponoć ma być OK.

    : PS. Dodatkowo mogę polecić mBank i ING.

    Nie chcę mBanku, ale może skuszę się na ING?...
    Ile dają? I za co?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-09-21 20:46:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 21 Sep 2013 09:45:45 -0700 (PDT), pws napisał(a):

    > Trzeba jednak pamiętać, że premie dostaniemy tylko w wypadku otwierania wszystkich
    produktów w tym samym dniu. No i tradycyjnie w obu promocjach nie można być klientem
    banku przez ostanie 12 miesięcy.

    ... jak również Kredyt Banku, co mnie wyklucza.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2013-09-21 20:58:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" 32zm3n4adfzj$....@4...net

    > ... jak również Kredyt Banku, co mnie wyklucza.

    Zechciało się być mIelomanem? ;) 7% skusiło...
    Ja stale mam w BZWBK konto oszczędnościowe.
    Chyba czas najwyższy na jego domknięcie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-09-21 23:26:37
    Od: alex <b...@w...pl>

    W dniu sobota, 21 września 2013 18:45:45 UTC+2 użytkownik pws napisał:
> [...]
    grupy...

    > Zainteresowanych proszę o kontakt na pws(małpa)onet(.)pl

    warto dodać, że zgodnie z regulaminem programu poleceń NIE MOŻNA go łączyć z innymi
    promocjami (a taką jest 700zł). Tak mówi regulamin.

  • 6. Data: 2013-09-22 11:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > (bo IMO najważniejsze informacje
    > ukryłeś w morzu liter)

    hihihi
    I kto to mówi :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 7. Data: 2013-09-22 16:42:57
    Od: pws <p...@g...com>

    To może ja zacznę od końca i tak hurtowo:

    W dniu niedziela, 22 września 2013 11:00:11 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > hihihi
    > I kto to mówi :)

    Dokładnie :)

    ======

    W dniu sobota, 21 września 2013 23:26:37 UTC+2 użytkownik alex napisał:
    > warto dodać, że zgodnie z regulaminem programu poleceń NIE MOŻNA go łączyć z innymi
    promocjami (a taką jest 700zł). Tak mówi regulamin.

    Ale widzisz @alex, gdybyś dokładnie przeczytał mojego posta zamiast od razu pisać i
    niepotrzebnie wprowadzać ludzi w błąd, to znalazł byś tam taki oto fragment, który
    wyjaśnia tę kwestię. Pozwól, że zacytuję sam siebie:
[...]

    Tak więc wg zapewnień pracowników banku MOŻNA to łączyć. Gdyby tak nie było, to nawet
    by się nie ogłaszał...

    ======

    W dniu sobota, 21 września 2013 20:46:24 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
    wszystkich produktów w tym samym dniu. No i tradycyjnie w obu promocjach nie można
    być klientem banku przez ostanie 12 miesięcy.
    > ... jak również Kredyt Banku, co mnie wyklucza.
    No niestety tak - w byłym KB też nie można było być przez ostatni rok.

    ======

    W dniu sobota, 21 września 2013 19:46:55 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]
    > ukryłeś w morzu liter) oraz banku (który udzielił błędnej informacji)...
    >
    > BTW -- zgoda już jest i ponoć ma być OK.

    Po pierwsze, 600 to chyba, że licząc sumę straconych premii twoich, moich i drugiego
    polecającego - za dodatkowe produkty, czyli limit i kk (wiem, że tutaj chodzi Ci o
    miesięczne premie w KGP). A drugi polecający też mógłby udzielić Tobie jakichś
    wskazówek, a nie tylko ograniczyć się do przekazania PESELu. Poza tym mogłeś zająć
    się tym chociaż 1 dzień wcześniej, a wtedy na pewno wszystko poszło by dobrze.

    Zauważ też, że i wtedy, i teraz w pierwszym poście mojego wątku zwarłem już to
    najważniejsze zdanie o zakładaniu wszystkiego w jednym dniu (wyróżnił bym je nawet,
    ale na grupie chyba nie można podkreślać czy pogrubiać). Jednak, z tego co pamiętam,
    Ty wolałeś założyć swój oddzielny wątek i to w ostatnim dniu obowiązywania promocji,
    więc nie dziw się, że wszystkiego tam nie było. Prawda, że mój mail był długi, ale
    mogłeś też spojrzeć na wcześniejszy post na grupie.

    Co do zgody na marketing, to już nie moja rzecz, tylko banku, który przy promocyjnym
    zakładaniu tego nie sprawdził (aczkolwiek w moim mailu była taka informacja).

    Zresztą nie ma coś się już dalej nad tym rozwodzić, bo i ja i Ty straciliśmy po tyle
    samo za polecenie :)

    > : PS. Dodatkowo mogę polecić mBank i ING.
    > Nie chcę mBanku, ale może skuszę się na ING?...
    > Ile dają? I za co?

    Posłałem maila ze szczegółami.

  • 8. Data: 2013-09-22 17:35:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 2...@g...co

    napisał:
> [...]

    : i drugiego polecającego - za dodatkowe produkty, czyli limit i kk (wiem,
    : że tutaj chodzi Ci o miesięczne premie w KGP).

    2*50+200 za polecenie to daje 300
    100 za limit i 50 za kk (albo odwrotnie) na dwie osoby to razem 300
    300 i 300 to razem... cholera... rozładował się kalkulator... innym
    razem policzę dokładnie... ;) Może i masz rację. ;)

    Jak napisałem -- BZWBK uzupełnił co trzeba i chyba zapowiedział
    uregulowanie wisienne do tyłu, uznając swą winę w tej sprawie.

    : A drugi polecający też mógłby udzielić Tobie jakichś wskazówek,

    Tak, oczywiście.

    : a nie tylko ograniczyć się do przekazania PESELu. Poza tym mogłeś
    : zająć się tym chociaż 1 dzień wcześniej, a wtedy na pewno wszystko
    : poszło by dobrze.

    Być może.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-09-22 19:31:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 21 Sep 2013 20:58:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Zechciało się być mIelomanem? ;) 7% skusiło...

    Nawet nie, założyłem przy okazji firmowego. Zupełnie bez sensu, bo leżało
    odłogiem, a później zaczęło żreć opłaty. I jeszcze teraz na pożegnanie taki
    prezent ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2013-09-23 03:08:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" 1...@4...net

    > Nawet nie, założyłem przy okazji firmowego. Zupełnie bez
    > sensu, bo leżało odłogiem, a później zaczęło żreć opłaty.
    > I jeszcze teraz na pożegnanie taki prezent ;)

    Bóg Cię pokarał za rozrzutność.
    Dać temu, kto ma i zabrać temu,
    kto nie ma. :)

    --