  • 41. Data: 2013-11-20 16:13:56
    Temat: Re: Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 20 listopada 2013 15:16:28 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
    > Podzwoniłem, popytałem i tak:

    [ciach]

    Serdeczne dzięki Ci za to - przyda się :-)

    pzdrwm
    luc

  • 42. Data: 2013-11-20 22:47:47
    Od: pI <u...@1...pl>

    Wed, 20 Nov 2013 06:16:28 -0800 (PST), na pl.biznes.banki, az.anonim
    napisał(a):

    > Podzwoniłem, popytałem i tak:
    > * BZWBK nie widzi problemu, lista firm nie jest ograniczona.
    > Czyli podejście zdroworozsądkowe :)
    > * Citi wysyła na adres korespondencyjny formularz będący wnioskiem o obciążenie
    rachunku w ramach polecenia zapłaty
    > * po wypełnieniu należy odesłać na adres korespondencyjny Citi lub zostawić w
    dowolnej placowce
    > * całość jest bezpłatna
    > * obciążenie następuje dzień przed terminem spłaty kk i jest raz ponowione w dniu
    spłaty jeśli poprzednia próba nie będzie udana

    Dokładnie tak to działa. Myślałem, że zaczniesz od telefonu do Citi bo
    tam właśnie od ręki wysyłają druczek.

    Nie sugerowałbym na grupie rozwiązania nieprzetestowanego ;)

    --
    pI

  • 43. Data: 2013-11-21 10:25:46
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Czy ktoś mi powie, czy "własne" wynagrodzenie przelane na konto BZWBK bez problemu
    jest zaliczane jak wpływ powyżej 1000zł?