  • 1. Data: 2013-09-22 16:21:13
    Temat: Kevin Spacey
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Znacie takiego pana ?

    A powinniscie, bo to teraz bedzie twarz banku
    https://blog.bzwbk.pl/2013/09/kevin-spacey-w-reklami
    e-banku-zachodniego-wbk

    Ciekawe ...
    -przyjechal w teczce ?
    -ktos w Polsce naprawde mysli ze przyciagnie klientow ?
    -byl najtanszy ?

    Komentarze pod wpisem chyba podzielaja moje watpliwosci.

    J.

  • 2. Data: 2013-09-22 16:34:40
    Temat: Re: Kevin Spacey
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:

    > Znacie takiego pana ?

    naprawde nie ogladałeś American Beauty?
    wstydz sie.

> [...]
    > -byl najtanszy ?
    >

    > Komentarze pod wpisem chyba podzielaja moje watpliwosci.

    to w ramach akcji "znani aktorzy w reklamie".
    czy przyciagnie czy nie to zalezy co zaprezentuje.
    Chuck mimo glupich reklam wyszedl jednak bankowi na plus.

    mysle, ze kryterium bylo gdzies po srodku
    Nie musi byc najtanszy, ma byc skuteczny
    najwyrazniej ktos kto ogladał co ma prezentowac doszedl do wniosku ze za
    ta kwote ktora chcial to sie ciagle opłaca.

  • 3. Data: 2013-09-22 18:44:42
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-09-22 16:34, witek pisze:

    > naprawde nie ogladałeś American Beauty?
    > wstydz sie.

    Albo "K-Pax" czy "Północ w ogrodzie dobra i zła"... Jeszcze pamiętam
    "Życie za życie" z nim i Kate Winslet. Pewnie parę innych filmów by się
    znalazło - niezły aktor.

    I przyciągnie. Ale zupełnie innych niż Chuck czy Banderas.

    Na pewno nie. W moim przekonaniu najdroższy z dotychczasowych. Chuck,
    Banderas czy Cleese to nieco przebrzmiałe gwiazdy.

    > najwyrazniej ktos kto ogladał co ma prezentowac doszedl do wniosku ze za
    > ta kwote ktora chcial to sie ciagle opłaca.

    Nie było do tej pory postaci, która by przyciągnęła zamożnego klienta,
    intelektualistę po 40-stce. ;-) Albo komik, albo dla kobiet
    przystojniaczek nieco posunięty w latach, albo bohater dowcipów (bo już
    chyba mało kto pamięta serial z Chuckiem). A ten to tak klasa...
    Douglasa, Gere - według mnie oczywiście ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-09-22 19:39:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 22.09.2013 16:21, J.F. pisze:
    > Znacie takiego pana ?
    > -byl najtanszy ?

    Spod jakiego kamienia wyszedles? Czemu stawiasz spacje przed
    pytajnikiem? Niby jestes takim ekspertem we wszystkich dziedzinach i na
    wszystkich grupach a jednak cos nie wychodzi.

  • 5. Data: 2013-09-22 20:24:02
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "S" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Albo "K-Pax" czy "Północ w ogrodzie dobra i zła"... Jeszcze pamiętam
    > "Życie za życie" z nim i Kate Winslet. Pewnie parę innych filmów by się
    > znalazło - niezły aktor.

    "Podejrzani"!!! :) A bliżej tematyki finansów, to jeszcze "Chciwość"
    o ostatnim kryzysie (film dość średni, ale strawny). A jak kryzys
    i ciężki los amerykańskiego człowieka pracy, to oczywiście
    "Glengarry Glen Ross"!

> [...]
    > chyba mało kto pamięta serial z Chuckiem). A ten to tak klasa... Douglasa,

    Całkowicie się zgadzam. Ten wątek to chyba prowokacja :)

  • 6. Data: 2013-09-22 20:43:15
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu niedziela, 22 września 2013 20:24:02 UTC+2 użytkownik ikarek napisał:
> [...]
    >
    > o ostatnim kryzysie (film dość średni, ale strawny). A jak kryzys
    >
    > i ciężki los amerykańskiego człowieka pracy, to oczywiście

    W wubeku to chyba "House of Cards" nie oglądali. Postać grana tam przez Kevina jakoś
    mi nie leży po drodze z "godnym polecenia"...

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2013-09-22 21:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Znacie takiego pana ?

    Ty tak na serio pytasz?
    dodam jeszcze np. Swetnych Podejrzanych tudziez swietne kino akcji
    Negocjator, czy np. Swimming with the Sharks i wiele innych.
    Generalnie uwielbiam Spaceya wiec nie bede obiektywny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 8. Data: 2013-09-22 22:24:02
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-09-22 20:43, luc pisze:
    > W wubeku to chyba "House of Cards" nie oglądali. Postać grana tam przez Kevina
    jakoś mi nie leży po drodze z "godnym polecenia"...

    Jeszcze grał w "Przyzwoity przestępca" czy jakoś tak. Miał dwie żony i
    był złodziejem ;-) Ale sympatycznym ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-09-22 22:40:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Znacie takiego pana ?

    znamy :) w Siedem grał i w L.A. Confidential

    pomoże jak umarłemu kadzidło

    --
    Piter

  • 10. Data: 2013-09-24 02:03:15
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <l1njl7$tsb$1@node2.news.atman.pl>, S <a...@w...pl> wrote:

    > Jeszcze grał w "Przyzwoity przestępca" czy jakoś tak. Miał dwie żony i
    > był złodziejem ;-) Ale sympatycznym ;-)

    I jako Jack Vincennes w 'Tajemnice Los Angeles'.
    A w ogole to dyrektoruje i czasem gra w Old Vic w Londynie...
    --
    TA