  • 1. Data: 2013-09-20 12:00:08
    Temat: Partactwo w BZ WBK
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Dokument:
    http://prepaid.bzwbk.pl/_items/prepaid.bzwbk.pl/pdf/
    taryfa_dla_ciebie_prepaid.pdf

    Na trzeciej stronie tabelka ma 8 kolumn, w tym 6 - to różne rodzaje kart.
    Na następnej stronie, kontynuacja tej tabelki już ma kolumn 9, czyli
    jakoby 7 rodzajów kart. Oczywiście już bez nagłówka tabeli.

    Zatrudniają praktykantów z biuralistycznej zasadniczej szkoły zawodowej? :)

    Gdyby BZ WBK (z którego podobno wg wspomnianego tu sondażu najwięcej
    klientów chce odejść) chciało się "wyprzeć", to zarchiwowałem:
    https://www.dropbox.com/s/qfmau737gor6yc2/taryfa_dla
    _ciebie_prepaid.pdf

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-09-20 16:39:28
    Temat: Re: Partactwo w BZ WBK
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-09-20 12:00, sqlwiel pisze:
> [...]
    >
    > Gdyby BZ WBK (z którego podobno wg wspomnianego tu sondażu najwięcej
    > klientów chce odejść) chciało się "wyprzeć", to zarchiwowałem:

    Dopóki mi płacą 50zł/msc mam to w dupie ;). Jak przestaną to konto
    oczywiście do likwidacji.

  • 3. Data: 2013-09-21 00:18:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sqlwiel" 523c1ca8$0$1220$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > Gdyby BZ WBK (z którego podobno wg wspomnianego tu sondażu najwięcej klientów chce

    Wietrzę podstęp.... Najpierw po liczbie 5 następuje od razu liczba
    7 a później jest rozmnożenie... Czyżby chodziło o cudzołóstwo? ;)
    Na dodatek po liczbie 8 nie ma liczby 9 mimo stosownej, kolejnej
    rubryczki -- może nawet o pożądanie cudzej żony?... Być może mamy
    tu do czynienia z jakimś ukrytym przekazem informacji?...

    A może to efekt fuzji BZWBK z KB?... ;)

    -=-

    IMO po to nam płacą wiśniami i orzechami, abyśmy wyłapywali te błędy.

    -=-

    BTW -- zapłacili już za sierpień?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'