  • 1. Data: 2013-09-21 16:24:41
    Temat: IBANator - lub coś podobnego?
    Od: Sinus <c...@g...com>

    Kiedyś był taki programik IBANator, świetna sprawa. Wbijało się 8 cyfr z numeru konta
    i było wiadomo jaki to bank i oddział.

    Odnalazłem go nawet w czeluściach internetu ale baza banków jest z 2005 roku.. czyli
    nie ma prawie połowy jednostek.

    Jest może jakaś uaktualniona baza lub inny program tudzież strona która w 1sek pokaże
    jednostkę banku po wbiciu numeru rozliczeniowego? Wiem że można się zalogować do
    banku na zlecenie nowego przelewu i wbić pełny rachunek, wtedy się pokaże ta
    informacja. Ale jest to mało wygodne.

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 2. Data: 2013-09-21 17:19:10
    Temat: Re: IBANator - lub coś podobnego?
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu sobota, 21 września 2013 16:24:41 UTC+2 użytkownik Sinus napisał:
> [...]
    do banku na zlecenie nowego przelewu i wbić pełny rachunek, wtedy się pokaże ta

    Na prawdę tak ciężko przeszukać Google czy nawet grupę...

    Chyba najlepsze: http://www.ewib.nbp.pl/

    A tutaj alternatywy:
    http://numerkonta.com/
    http://www.konto.uwaga.info/index.php
    http://wjakimbanku.pl/
    http://numer-konta.pl/index.php

    Chyba jest tego jeszcze więcej, ale gorsze no i już wystarczy :)

  • 3. Data: 2013-09-26 13:16:54
    Od: MacGregor <m...@g...com>

    W dniu sobota, 21 września 2013 17:19:10 UTC+2 użytkownik pws napisał:

> [...]
    >
    > http://wjakimbanku.pl/
    >
    > http://numer-konta.pl/index.php
    >

    > Chyba jest tego jeszcze więcej, ale gorsze no i już wystarczy :)

    i jeszcze
    http://www.kir.com.pl/systems/kir/main.php?do=partic
    ipantsList&p=uczestnicy
    ;-)