  • 1. Data: 2013-09-20 20:57:41
    Temat: Enea + KGP BZWBK - polecenie zapłaty - stałe zlecenie ze zmienną kwotą
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Aby uzyskać 200 zł premii z KGP za użycie polecenia zapłaty chciałem
    je zlecić dla Enea (Szczecin).

    Na http://www.enea.pl/3/energia-dla-domu/formy-platnosc
    i-107.html
    napisali że usługa PZ "dostępna jest dla Klientów z obszarów
    gorzowskiego, poznańskiego oraz zielonogórskiego".

    Zadzwoniłem do Enea Szczecin i tam powiedzili mi że nie obsługują PZ
    tylko "zlecenie stałe na zmienną kwotę". Sądze że to nie jest to samo
    i ten twór nie uprawniania do otrzymania 200 zł premii, proszę
    potwierdźcie.

    WAM

  • 2. Data: 2013-09-20 21:25:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    WAM <n...@n...nopl.pl> writes:

> [...]
    > tylko "zlecenie stałe na zmienną kwotę". Sądze że to nie jest to samo
    > i ten twór nie uprawniania do otrzymania 200 zł premii, proszę

    Prawie na pewno mają rację.
    Moje doświadczenie mówi, że raczej konsultanci *chcą* utożsamiać owo
    "stałe zlecenie na zmienną kwotę" z PZ.
    Jeśli ci Twoi powiedzieli że to są różne rzeczy, to należy im wierzyć.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    QOTD:

  • 3. Data: 2013-09-20 23:03:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Prawie na pewno mają rację.
    > Moje doświadczenie mówi, że raczej konsultanci *chcą* utożsamiać owo
    > "stałe zlecenie na zmienną kwotę" z PZ.
    > Jeśli ci Twoi powiedzieli że to są różne rzeczy, to należy im wierzyć.

    IMO nie jest ważna nazwa, ale funkcja -- czyli wg mnie te nazwy
    dotyczą tej samej usługi, ale może nich wypowie się BZWBKKBSantander.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'