    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 21 Sep 2013 09:45:45 -0700 (PDT)
    Subject: Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
    From: pws <p...@g...com>

    Aż dziwne, że jeszcze nie było tego na grupie. Ale do rzeczy: od poniedziałku
    powróciła rewelacyjna promocja od BZ WBK, czyli "Nawet 700 czeka na Ciebie" w Koncie
    Godnym Polecenia.

    Tutaj nowy regulamin: http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/regulamin-na
    wet-700-zl-czeka-na-ciebie-edycja-2.pdf

    I strona z promocją: http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/
    konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia-konto-in
    ternetowe.html#tab_promocje

    W comiesięcznych warunkach konta nie zmieniło się praktycznie nic. Tak samo w
    premiach: 50 zł przez 10 miesięcy i 200 za polecenie zapłaty, czyli w sumie 700 zł do
    zgarnięcia.

    Tylko kosmetycznie zmienili regulamin w kwestii opodatkowania w razie ew. zmiany
    przepisów oraz dodali zapisy o jakimś nowym koncie 1|2|3, którego jeszcze nie ma w
    ofercie.

    Poza tym dodatkowo możemy zgarnąć 50 zł za założenie KGP z polecenia. W IV edycji
    Programu Poleceń niestety obniżyli premię za konto tylko do 50 zł (w poprzedniej było
    100). Dodali również limity maksymalnego zysku dla Polecającego (760) i
    Polecanego(400). Nie warto też przejmować się zapisem w regulaminie poleceń o nie
    łączeniu się programu z innymi promocjami banku - dostałem już 3 oddzielne odpowiedzi
    od pracowników banku z potwierdzeniem, że można to bez problemu połączyć i zgarnąć
    obie premie.
    Więcej tutaj: https://polecambank.bzwbk.pl/polecam_bank/nagrody.ht
    ml

    Ale po co ograniczać się tylko do samego konta - warto otworzyć również limit na min.
    5000 zł oraz kartę kredytową. Tutaj stawki premii na szczęście pozostały te same,
    czyli odpowiednio 100 i 50 zł.

    A więc w sumie od WBK zgarnąć możemy aż 900 zielonych wisienek :)

    Wszystkie warunki są naprawdę banalne: wystarczy jednokrotne skorzystanie z limitu i
    9 transakcji kk na przysłowiową złotówkę. Potem wpadają premie, a my pozbywamy się
    zbędnych produktów i zostajemy z kontem, które co miesiąc daje 50 zł.

    Trzeba jednak pamiętać, że premie dostaniemy tylko w wypadku otwierania wszystkich
    produktów w tym samym dniu. No i tradycyjnie w obu promocjach nie można być klientem
    banku przez ostanie 12 miesięcy.

    Ja nadal jestem polecającym i chętnie pomogę komuś w dodatkowym zarobku... :)
    Mam już pewne doświadczenie w polecaniu WBK, co może potwierdzić kilka osób z tej
    grupy...

    Zainteresowanych proszę o kontakt na pws(małpa)onet(.)pl

    PS. Dodatkowo mogę polecić mBank i ING.