  • 11. Data: 2013-09-23 12:00:31
    Temat: Re: Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-21 18:45, pws pisze:
    > Aż dziwne, że jeszcze nie było tego na grupie. Ale do rzeczy: od poniedziałku
    powróciła rewelacyjna promocja od BZ WBK, czyli "Nawet 700 czeka na Ciebie" w Koncie
    Godnym Polecenia.

    Może się zdecyduję :)
    Ale powiedzcie proszę jak jest z Payback.
    Mam już kartę Citi z Payback.

    W WBK dostanę nowy numer? Czy wydadzą mi kartę ze starym numerem?

    Ryba

  • 12. Data: 2013-09-23 12:28:58
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-09-23 12:00, Ryba pisze:

    > Może się zdecyduję :)
    > Ale powiedzcie proszę jak jest z Payback.
    > Mam już kartę Citi z Payback.
    >
    > W WBK dostanę nowy numer? Czy wydadzą mi kartę ze starym numerem?

    nową

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2013-09-23 15:17:36
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-09-23 12:28, lolekanabolek pisze:

    > nową

    Ale w Payback możesz OIDP podczepić kilka kart do jednego konta

  • 14. Data: 2013-09-23 16:04:18
    Od: pws <p...@g...com>

    Dokładnie a nawet połączyć konta.
    http://www2.payback.pl/faq/44/1391
    http://www2.payback.pl/faq/61/1535
    http://www2.payback.pl/faq/61/1546

  • 15. Data: 2013-09-23 17:07:26
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-09-23 16:04, pws pisze:
    > Dokładnie a nawet połączyć konta.

    Ale w razie potrzeby odłączyć się nie da ;)

    --
    radar

  • 16. Data: 2013-09-23 17:28:25
    Od: Jacobs <t...@g...com>

    > Mam już pewne doświadczenie w polecaniu WBK, co może potwierdzić kilka osób z tej
    grupy...

    > Zainteresowanych proszę o kontakt na pws(małpa)onet(.)pl

    S. Dodatkowo mogę polecić mBank i ING.

    Poproszę o polecenie moj adres piotrkomes(małpka)gazeta(.)pl

    Dzięki wielkie z góry!

    ps. pisałem do Ciebie bezposrednio na pws(małpa)onet(.)pl ale odpowiedizalo mi echo
    dlatego pozwolilem sobie na forum.

  • 17. Data: 2013-09-23 17:58:16
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 września 2013 17:28:25 UTC+2 użytkownik Jacobs napisał:

> [...]
    >

    > Dzięki wielkie z góry!
    >

    > ps. pisałem do Ciebie bezposrednio na pws(małpa)onet(.)pl ale odpowiedizalo mi echo
    Sorry, odpowiedź zaraz będzie. Ostatnio byłem trochę zajęty...

  • 18. Data: 2013-09-23 18:40:06
    Od: Jacobs <t...@g...com>

    echo dlatego pozwolilem sobie na forum.

    > Sorry, odpowiedź zaraz będzie. Ostatnio byłem trochę zajęty...

    Ok dzięki, zatem czekam na maila.

  • 19. Data: 2013-09-23 18:51:06
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 września 2013 18:40:06 UTC+2 użytkownik Jacobs napisał:
    echo dlatego pozwolilem sobie na forum.

    > Ok dzięki, zatem czekam na maila.
    Poszło :)

  • 20. Data: 2013-09-23 18:59:12
    Od: pws <p...@g...com>

    Panowie - dodatkowa ważna wiadomość:

    Uruchomienie limitu jest darmowe tylko do 30 września, a więc tylko do następnego
    poniedziałku! (promocja banku do końca września br.)

    LINK: http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/regulamin-pr
    omocji-cenowej-dla-nowo-udzielanych-limitow-kredytow
    ych-w-koncie-osobistym-01-04-2013.pdf

    Potem będzie on kosztował min. 50 zł, a więc aż pół premii!