    From: "Robert" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zniknęło mi z konta 36 zł ;-)
    Date: Mon, 23 Dec 2002 17:38:27 +0100

    In news:au7dg4$ijg$1@news.tpi.pl, BaLab wrote:

    > Hmmm... ja nosiłem się z zamiarem nie odnawiania, ale nie dali mi
    > szansy :-/. A wystarczyło wysłać e-maila z informacją, ze do tego a
    > tego dnia mogę zrezygnować, a później obciążą mnie opłatą. W końcu
    > wszystkie potzrebne dane mają w swoję bazie.

    Wlasnie takie emaile rozsylali, w pierwszej kolejnosci do tych osób, którym
    zbliżał się termin rezygnacji. Prawdopodobnie nie wyraziłeś zgody na
    przetwarzanie danych, dlatego nie otrzymałeś emaila.
    Przy czym istnieje opinia, że taka zgoda nie była prawnie potrzebna w tym
    przypadku. Wskazuję Ci tylko na przyczynę, dlaczego nie dostałeś, nie
    usprawiedliwiając mBanku.

    --
    Robert