eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w BGŻOptima › Zamknięcie konta w BGŻOptima
  • Data: 2018-02-14 23:32:26
    Temat: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chciałem zamknąć konto w BGŻOptima. Jest wniosek, w którym widnieje
    numer konta do zwrotu środków, ale którego nie można zmienić. Jest to
    tzw. rachunek powiązany w innym banku. Zamknięcie konta wiąże się z
    przelaniem pozostałych na koncie środków na ten rachunek powiązany.

    Problem w tym, że ten rachunek powiązany jest od dawna zamknięty. We
    wniosku o zamknięcie konta widnieje klauzula:

    "Użytkownik potwierdza, że wskazany rachunek powiązany do przekazania
    salda po zamknięciu rachunku jest aktywny"

    Czy dopóki nie spełnię tego warunku (poprzez ustalenie nowego rachunku
    powiązanego lub reaktywację starego) to formalnie nie mogę zamknąć konta
    w BGŻOptima? Czy bank może odmówić zamknięcia konta np. po weryfikacji
    tożsamości w placówce i przyjęciu oświadczenia ze wskazanym numerem
    konta innym niż powiązane?

    JaceK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1