eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w BGŻOptima › Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
  • Data: 2018-02-15 10:14:40
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-02-15 o 10:07, Dawid Rutkowski pisze:
    > Jak to grosze i kłopot, to wypłać na moje konto - nie jestem "osobą publiczną",
    usenet się nie liczy ;>
    > Oświadczyć musisz, że jest aktywny, ale już że Twój - to nie.
    > Ale jednego nie rozumiem - piszesz, że nie można zmienić numeru rachunku we wniosku
    o ZAMKNIĘCIE konta - można z tego wnioskować, że jakiś numer aktywnego konta (do
    kogoś z rodziny?) masz, skoro sprawdzałeś możliwość zmiany - więc zmień najpierw
    rachunek powiązany, a potem składaj wniosek o zamknięcie.

    Jak według Ciebie ma zmienić rachunek powiązany na 'kogoś z rodziny'?
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1