  • Data: 2018-02-15 10:35:51
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Feb 2018 00:55:37 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Z tego, co pisze, można wysnuć wniosek, że jest to jego OSTATNIE konto.

    Mi się nie wywnioskowało :) Zapewne dlatego że szczery ze mnie facet i
    nie doszukuję się podtekstów. Skoro ostatnie to rzeczywiście pewien
    problem. Ale sądzę że tu na grupie nikt takich szczegółów nie będzie
    znał (jak to czy bez zadeklarowanego rachunku powiązanego można zamknąć
    konto). Sądzę że najlepiej by było wpaść do oddziału i skonsultować
    sprawę ew. zadzwonić na infolinię.
    --
    Jacek
    I hate haters.