eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w BGŻOptima › Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
  • Data: 2018-02-15 07:18:35
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 15.02.2018 01:18, MarcinF wrote:
    > W dniu 2018-02-15 o 00:48, JaceK pisze:
    >
    >> Chcę przelać środki na wskazane konto. Na koncie są grosze, ale
    >> chciałbym je zamknąć.
    >
    > Więc dalej sugeruję zmienić rachunek powiązany a następnie
    > zamknąć konto, to przewidywalne standardowe procedury.

    Aby to zrobić, muszę założyć nowe konto w jakimś banku. W ostateczności
    tak zrobię, ale moje pytanie od początku kieruję w inną stronę: czy bank
    może odmówić zamknięcia konta np. po weryfikacji tożsamości w placówce i
    przyjęciu oświadczenia ze wskazanym numerem konta innym niż powiązane?
    Albo inaczej, czy polskie prawo dopuszcza zamknięcie konta z ominięciem
    bankowej procedury (poza np. przypadkiem śmierci klienta)?

    JaceK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1