eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w BGŻOptima › Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
  • Data: 2018-02-15 10:07:39
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jak to grosze i kłopot, to wypłać na moje konto - nie jestem "osobą publiczną",
    usenet się nie liczy ;>
    Oświadczyć musisz, że jest aktywny, ale już że Twój - to nie.
    Ale jednego nie rozumiem - piszesz, że nie można zmienić numeru rachunku we wniosku o
    ZAMKNIĘCIE konta - można z tego wnioskować, że jakiś numer aktywnego konta (do kogoś
    z rodziny?) masz, skoro sprawdzałeś możliwość zmiany - więc zmień najpierw rachunek
    powiązany, a potem składaj wniosek o zamknięcie.
    Chyba że za bardzo kombinuję.

    Swoją drogą jeśli nie boisz się złożyć bankowi fałszywego oświadczenia to zrób test
    bez zmiany numeru konta. Przelew z konta wyjdzie - jeśli warunkiem koniecznym
    zamknięcia jest stan zerowy - a jak później wróci, to trafi na konto techniczne.
    Celem testu jest otrzymanie odpowiedzi na pytanie, czy przed zamknięciem sprawdzają
    skuteczność dojścia przelewu "czyszczącego" ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1