eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w BGŻOptima › Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
  • Data: 2018-02-15 00:48:16
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 15.02.2018 00:03, MarcinF wrote:
    > W dniu 2018-02-14 o 23:32, JaceK pisze:
    >
    >> Czy dopóki nie spełnię tego warunku (poprzez ustalenie nowego rachunku
    >> powiązanego lub reaktywację starego) to formalnie nie mogę zamknąć konta
    >> w BGŻOptima? Czy bank może odmówić zamknięcia konta np. po weryfikacji
    >> tożsamości w placówce i przyjęciu oświadczenia ze wskazanym numerem
    >> konta innym niż powiązane?
    >
    > Na czym polega problem? Chcesz przelać te środki na nie swoje konto?
    > Bo jeśli na swoje to chyba prościej zmienić rachunek powiązany niż
    > załatwiać cokolwiek w placówce.

    Chcę przelać środki na wskazane konto. Na koncie są grosze, ale
    chciałbym je zamknąć.

    JaceK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1