  • Data: 2018-02-15 10:11:23
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.02.2018 10:07, Dawid Rutkowski wrote:
    > Jak to grosze i kłopot, to wypłać na moje konto - nie jestem "osobą publiczną",
    usenet się nie liczy ;>

    Przelewy z BGŻOptima można wykonywać tylko na rachunek powiązany. I jako
    konto do zwrotu środków również podstawia się powiązany. I nie można
    tego zmienić. Trzeba po prostu zmienić powiązany.

    > Ale jednego nie rozumiem - piszesz, że nie można zmienić numeru rachunku we wniosku
    o ZAMKNIĘCIE konta - można z tego wnioskować, że jakiś numer aktywnego konta (do
    kogoś z rodziny?) masz, skoro sprawdzałeś możliwość zmiany - więc zmień najpierw
    rachunek powiązany, a potem składaj wniosek o zamknięcie.
    > Chyba że za bardzo kombinuję.

    Tam jest taki system, że wypłaty idą tylko na konto powiązane. I przy
    zmianie muszą się zgadzać dane adresowe. Przerabiałem to, odrzucili
    wniosek o zmianę konta.

    > Swoją drogą jeśli nie boisz się złożyć bankowi fałszywego oświadczenia to zrób test
    bez zmiany numeru konta. Przelew z konta wyjdzie - jeśli warunkiem koniecznym
    zamknięcia jest stan zerowy - a jak później wróci, to trafi na konto techniczne.
    > Celem testu jest otrzymanie odpowiedzi na pytanie, czy przed zamknięciem sprawdzają
    skuteczność dojścia przelewu "czyszczącego" ;>

    Tak zrobię

    JaceK