  • 71. Data: 2022-03-17 12:40:03
    Temat: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2022 12:02:37 +0100, Piotr Gałka wrote:

    > A ilu będzie wiedziało, że to oni zaatakowali, gdy im powiedzą, że NATO
    > ich napadło i się bronią.

    P.S. Chcialem sobie zobaczyc jak to odbiera druga strona ... i nie
    moge znalezc zadnej rosyjskiej TV przez internet. Znacie?
    albo gazete?

    Byla jeszcze RussiaToday, rt.com. ale juz nie ma.
    Sami sie wycofali, czy im wypowiedziano i skasowano domene ?

    czy to nasza polska inicjatywa ... bo googlowy DNS cos tam jeszcze
    pamieta. A moze hackerzy polozyli?

    Bo w www.pravda.ru wojny nie ma - jest specoperacja.

    J.

  • 72. Data: 2022-03-17 13:00:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-03-17 o 12:40, J.F pisze:
    > Byla jeszcze RussiaToday, rt.com. ale juz nie ma.
    > Sami sie wycofali, czy im wypowiedziano i skasowano domene ?

    Jakiś czas temu widziałem info, że kanały z ich propagandą zostają w
    Europie zablokowane.
    P.G.

  • 73. Data: 2022-03-17 13:15:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F.
    On 17.03.2022 12:40 you wrote:

> [...]
    > wycofali, czy im wypowiedziano i skasowano domene ? czy to nasza
    > polska inicjatywa ... bo googlowy DNS cos tam jeszcze pamieta. A

    Np
    https://tass.com/ukraine

    Okazuje się że teatr w Mariupolu wysadzili naziści Azova
    :/

    --
    Pete

  • 74. Data: 2022-03-17 13:16:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2022 13:00:07 +0100, Piotr Gałka wrote:

    > Jakiś czas temu widziałem info, że kanały z ich propagandą zostają w
    > Europie zablokowane.

    Ale to chyba w sieciach TV kablowych i moze "platformach" TV
    satelitarnych.

    W internecie tez zablokowalismy?
    Mieszka ktos w innym kraju lub ma dobrego VPN ?

    J.

  • 75. Data: 2022-03-17 13:18:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Mar 2022 13:16:25 +0100, kacapska onuca wzór J.F napisała:

    > W internecie tez zablokowalismy?
    > Mieszka ktos w innym kraju lub ma dobrego VPN ?

    Hail Fiutin!

    Ale czemu tak się niepokoisz?
    Straciłeś kontakt z centralą i nie wiesz,co pisać?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 76. Data: 2022-03-17 14:00:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Mar 2022 13:15:25 +0100, Pete napisał(a):

    > Np
    > https://tass.com/ukraine
    >
    > Okazuje się że teatr w Mariupolu wysadzili naziści Azova

    Z ciekawości kliknąłem.
    Trochę niżej Fiutn skarży się, że mieszkańcy Donbasu przez 8 lat
    doświadczali genocydu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 77. Data: 2022-03-17 20:20:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Jest to
    >
    > Chyba nie rozumiem.

    No, jeśli wszyscy są od dawna wytresowani, że najważniejsze jest, by
    wszyscy inni się nas bali, to to przestaje być zaburzeniem, a staje się
    normą.

    Oczywiście część społeczeństwa nie da się tak wytresować - to będą
    "zdrajcy" itd.

    > Ilu Rosjan wie, że jest wojna?

    Przypuszczam że znaczna część.
    Tyle że wypierają to. Może rozmawiają o tym w swoich domach, nie wiem.
    Tak jak kiedyś było u nas, ludzie słuchali RWE i GA, ale publicznie się
    o tym raczej nie mówiło.
    Oczywiście starsi mają gorzej - też zresztą tak jak u nas. Ile osób
    u nas wie, że z tym Tuskiem i Niemcami to tylko taka ściema?
    A ile osób wie, ale to wypiera ze świadomości?

    To tak samo działa.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 78. Data: 2022-03-17 21:01:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Olin.
    On 17.03.2022 14:00 you wrote:

    > Z ciekawości kliknąłem. Trochę niżej Fiutn skarży się, że mieszkańcy
    > Donbasu przez 8 lat doświadczali genocydu.

    Ja to nawet mam wątpliwości czy jest w ogóle sens zajmować się tym
    szambem.

    --
    Pete

  • 79. Data: 2022-03-17 22:30:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2022 21:01:04 +0100, Pete wrote:

    > Ja to nawet mam wątpliwości czy jest w ogóle sens zajmować się tym
    > szambem.

    Jakos trzeba uzasadnic wojenke - pamietasz bron chemiczna u Saddama?

    Natomiast ... DRL na ile sie orientuje, zachowala samodzielnosc,
    granic pilnowala i Ukraincow nie wpuszczali.
    Wiec o jaki genocydzie Putin pieprzy?

    Natomiast gdzies tam poza granicami DRL to kto wie, co sie wyprawialo.

    J.

  • 80. Data: 2022-03-18 00:22:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > u nas wie, że z tym Tuskiem i Niemcami to tylko taka ściema?
    > A ile osób wie, ale to wypiera ze świadomości?

    Większość z nich juz wie. Hackerzy przerwali im mecz w telewizji i
    pokazai wojnę Putina na Ukrainie. Te bomby, te rozstrzeliwania ludzi i
    dzieci itd.
    Rosjanie go nienawidzą. Pamiętacie chyba ostatnie strajki w Moskwie.
    Jedna starsza kobieta klęczała z kwiatkiem przed uzbrojonym po zęby,
    patrzyła mu w oczy i on miał łzy w oczach.Szkoda, że tego zdjęcia sobie
    nie zachowałam.

    --
    animka