  • 1. Data: 2022-03-09 14:17:48
    Temat: Millennium -- też Profit
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Mojej matce Millennium wyjaśnił, że może ona skorzystać z 36 edycji
    dającej 2%, ale dodał, że jej środki będą oprocentowane standardowo...

    Innymi słowy -- owszem, promocja obowiązuje, ale procentów nie da...

    Po przebootowaniu na W10 będę mógł zalogować się z laptopa celem
    skopiowania/zacytowania za pomocą CtrlC i CTRLV -- obecnie jestem
    pod WXP, skąd mam taki sobie dostęp do Millennium...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 2. Data: 2022-03-09 15:02:46
    Temat: Re: Millennium -- też Profit
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2022 14:17:48 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Mojej matce Millennium wyjaśnił, że może ona skorzystać z 36 edycji
    > dającej 2%, ale dodał, że jej środki będą oprocentowane standardowo...
    >
    > Innymi słowy -- owszem, promocja obowiązuje, ale procentów nie da...

    A przeczytales wszystko z regulaminu?
    Np
    1. Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym Koncie
    Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie.

    2. W przypadku wpłaty Nowych Środków na Konto Oszczędnościowe Profit w
    okresie uczestnictwa w innej promocji na tym Koncie Oszczędnościowym
    Profit,
    której okres obowiązywania oprocentowania promocyjnego zakończy się
    najpóźniej dnia 4 marca 2022 r., po zakończeniu obowiązywania tej
    promocji na Koncie Oszczędnościowym Profit rozpocznie się Okres
    obowiązywania Oprocentowania promocyjnego w ramach edycji 36 Promocj

    Niby powinno dzialac, nawet jesli poprzednia promocja jeszcze nie
    wygasla w dniach wyplaty i wplaty ...

    J.