  • 1. Data: 2022-03-08 12:17:57
    Temat: nowe stanowisko KNF w sprawie liczenia zdolności kredytowej
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    info z wczoraj, ale chyba jeszcze nikt o tym tutaj nie wspominał, link
    do tekstu poniżej:

    https://tiny.pl/94nd9

    w skrócie: jak ktoś (w obecnej sytuacji) jednak myśli o kredycie,
    pożyczce hipo, refinansie itp...

    to ostatni moment zanim banki wdrożą nowe zalecenia

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 2. Data: 2022-03-09 12:22:42
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-03-08, Robert_DF <k...@r...pl> wrote:

> [...]
    > pożyczce hipo, refinansie itp...
    >
    > to ostatni moment zanim banki wdrożą nowe zalecenia

    A banki nadal obrażone na ryczałtowców i IP Box? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2022-03-09 12:31:56
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 09.03.2022 o 12:22, Wojciech Bancer pisze:

    > A banki nadal obrażone na ryczałtowców i IP Box? :)

    nieustająco a te zalecenia z pewnością tego nie poprawią...

  • 4. Data: 2022-03-09 23:40:38
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-03-08 o 12:17, Robert_DF pisze:
> [...]
    > pożyczce hipo, refinansie itp...
    >
    > to ostatni moment zanim banki wdrożą nowe zalecenia

    Dzisiaj prezes NBP powiedział, że celem jest ukrócenie udzielania
    kredytów hipotecznych. Nareszcie!

  • 5. Data: 2022-03-09 23:45:40
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 09.03.2022 o 23:40, Poldek pisze:

    > Dzisiaj prezes NBP powiedział, że celem jest ukrócenie udzielania
    > kredytów hipotecznych. Nareszcie!

    w takim razie gdzie ci ludzie mają mieszkać?
    a jak mieszkanie nie będą się sprzedawać to po co budować kolejne więc
    co dalej z ludźmi pracującymi w branży?

  • 6. Data: 2022-03-10 09:12:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 9 marca 2022 o 23:45:43 UTC+1 Robert_DF napisał(a):
    > w takim razie gdzie ci ludzie mają mieszkać?

    A gdzie mieszkają obecnie?

    > a jak mieszkanie nie będą się sprzedawać to po co budować kolejne więc
    > co dalej z ludźmi pracującymi w branży?

    Wrócą odbudowywać Ukrainę - i, mam nadzieję, budować wolną Białoruś.

  • 7. Data: 2022-03-10 09:30:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Znaczy wszyscy z PiS już mają mieszkania.

    -----

  • 8. Data: 2022-03-10 10:55:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2022 09:30:49 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Znaczy wszyscy z PiS już mają mieszkania.

    A teraz beda kupowac drugie na wynajem ... tylko z jakiej dotacji?

    > -----

    J.

  • 9. Data: 2022-03-10 10:57:59
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > A gdzie mieszkają obecnie?

    np. u teściów i bardzo źle im się mieszka więc chcą iść na swoje za
    wszelką cenę

    > Wrócą odbudowywać Ukrainę - i, mam nadzieję, budować wolną Białoruś.

    fakt, nadal przez okno (budowa obok) słyszę Ukraiński, ale polskich
    przekleństw coraz więcej, co mieli wrócić już wrócili

  • 10. Data: 2022-03-10 10:58:30
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 10.03.2022 o 09:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Znaczy wszyscy z PiS już mają mieszkania.

    i teraz czas na pałacyk+