  • 11. Data: 2006-01-13 10:55:34
    Temat: Re: Tak działa obsługa pewnego banku w Warszawie.
    Od: " zdegustowany" <b...@N...gazeta.pl>

    > Cóś w tym jest. Zeby chociaż stosowali kryteria estetyczne, ale to też
    nie :-((

    Będąc tam miałem wrażenie że obsługa jest z tamtej epoki. Że klienta można
    oszukać, sponiewierać a na koniec jeszcze się szeroko uśmiechnąć i
    powiedzieć: Ale o co chodzi???

    http://bank-w-warszawie.blog.onet.pl/

    Pozdrawiam
    zdegustowany

  • 12. Data: 2006-01-13 11:04:14
    Od: "Palm" <palm@/////NIE-SPAMUJ////acn.///waw///.pl>

    Użytkownik " zdegustowany" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dq80v6$oo2$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > można
    > oszukać, sponiewierać a na koniec jeszcze się szeroko uśmiechnąć i

    Ja sie tylko zastanawiam czemu nie podajesz nazwy banku , oddziału
    itd - negatywne opinie pojawiające sie publicznie , przy tak dużej
    konkurencji na rynku miedzybankowym mogą tylko w przyszłości pomóc NAM
    klientom w byciu rzetelnie obsługiwanym z NASZYCH pieniedzy

    Pozdrawiam :)
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 13. Data: 2006-01-13 11:32:53
    Od: "zdegustowany" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > konkurencji na rynku miedzybankowym mogą tylko w przyszłości pomóc NAM
    > klientom w byciu rzetelnie obsługiwanym z NASZYCH pieniedzy

    Ponieważ cały czas sprawa jest otwarta, czekam na odpowiedź banku odnośnie
    mojego pisma, kontaktuje się z bankiem oraz z panią dyrektor uważam iż
    podawanie nazwy banku, oddziału, oraz nazwiska pracownika mogło by być
    odebrane jako wywieranie pewnego wpływu na bank. Szczerze powiem iż liczę że
    mimo wszystko bank na koniec tej historii zachowa się należycie.

    Pozdrawiam
    zdegustowany
    http://bank-w-warszawie.blog.onet.pl/

  • 14. Data: 2006-01-13 14:39:18
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 12 Jan 2006 14:35:30 +0100, w <43c659c3$0$17938$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "Palm" <palm@/////NIE-SPAMUJ////acn.///waw///.pl> napisał(-a):

    > Chyba przesadzasz

    Pieniacz -- bo od początku wiedział, że niedysponentka się myli, mimo to
    próbował potem wykorzystać ten fakt.

  • 15. Data: 2006-01-13 23:07:07
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    > Szczerze powiem iż liczę że
    > mimo wszystko bank na koniec tej historii zachowa się należycie.

    Tez kiedys liczylem... i sie "doliczylem" po 7 miesiacach i informacji dla
    dyrektora, ze opis calosci laduje tutaj i nie tylko - wlasnie lacznie z
    nazwa banku i oddzialu. Wtedy nagle sprawa zostala zalatwiona w tzw. 5
    minut, nagle wszycy mogli, wiedzieli itp - a kurde wczesniej czarna dziura.

    Belin

  • 16. Data: 2006-01-14 19:35:32
    Od: "zdegustowany" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > minut, nagle wszycy mogli, wiedzieli itp - a kurde wczesniej czarna dziura.

    To co napisałeś dało mi do myślenia.
    Może jednak wysłać emaila do pani dyrektor i kogoś jeszcze z banku oraz
    dopisać na blogu nazwę banku?

    Pozdrawiam
    zdegustowany
    http://bank-w-warszawie.blog.onet.pl/

  • 17. Data: 2006-01-14 19:44:51
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    > Pieniacz -- bo od pocz=B1tku wiedzia=B3, =BFe niedysponentka si=EA myli, =
    > mimo to
    > pr=F3bowa=B3 potem wykorzysta=E6 ten fakt.

    Czułem się oszukany przez pracownika. Przełożony tego pracownika też nie
    wykazał się dobrą wolą, znajomością podstawowych zasad obsługi klienta,
    zbagatelizował całą sprawę co naprawdę mnie zirytowało.

    Pozdrawiam
    zdegustowany
    http://bank-w-warszawie.blog.onet.pl/

  • 18. Data: 2006-01-14 20:56:03
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 14 Jan 2006 19:44:51 +0000 (UTC), w <dqbkbj$amh$1@inews.gazeta.pl>, " "
    <b...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Czułem się oszukany przez pracownika. Przełożony tego pracownika też nie
    > wykazał się dobrą wolą, znajomością podstawowych zasad obsługi klienta,
    > zbagatelizował całą sprawę co naprawdę mnie zirytowało.

    No tak, myślałeś że coś za darmo dostaniesz, bo pracownik się pomylił.
    To skandal, że tego nie dostałeś. :>

  • 19. Data: 2006-01-14 23:40:32
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > No tak, myślałeś że coś za darmo dostaniesz, bo pracownik się pomylił.
    > To skandal, że tego nie dostałeś. :>

    Czytanie ze zrozumieniem, to dla niektórych bariera nie do przeskoczenia :>

  • 20. Data: 2006-01-15 11:01:44
    Od: "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu>

    > -ok, to poproszę pieniadze na jutro albo pojutrze.
    > - ale my mielismy wczoraj wywózke pieniedzy i nam nie przywiozą jak im nic
    > nie damy do wywiezienia znowu.
    >
    > Po czym szukała jakiegoś oddziału gdzie mieliby żądaną kwotę.

    Widzę, że nie tylko mój bank nic sobie nie robi z utrudniania klientom
    dostępu do ich (klientów) pieniędzy ...