  • 1. Data: 2006-01-12 07:26:35
    Temat: przewlutowanie czy sie oplaca?
    Od: "Tomasz" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam kredyt hipoteczny (20300 $) ostatnio podniesiono oprocentowanie do 7.5
    %
    zostało mi 12 lat spłacania i zastanawiam sie czy nie przenieść się do
    innego banku, albo przewalutwac zeby bylo taniej
    czy ktoś rozpoznawał jak to wygląda?
    pozdr
    Tomasz

  • 2. Data: 2006-01-12 09:29:19
    Temat: Re: przewlutowanie czy sie oplaca?
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    Spozniles sie rowno o rok z tym przewalutowaniem :((

    Szkoda, ze nie zrobiles tego, gdy FED zaczal podnosic stopy z poziomy 1% ...
    bylo duzo czasu, bo co miesiac podwyzszali o 25 pkt bazowych. Teraz jest juz
    4,50 ...

    TRudno cokolwiek w tej sytuacji doradzic. Ale masz teraz dobry niski kurs
    (3,12) by przeskoczyc na PLN albo od razu na CHF.

    Malin

  • 3. Data: 2006-01-14 07:10:17
    Od: "Tomasz" <j...@p...onet.pl>

    dzieki - rozpoznam jak sie ma sprawa ze zlotowkami