  • 1. Data: 2006-01-11 20:21:11
    Temat: PKO BP biznes partner - rece opadaja
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    Bank wprowadził od nowego roku opłaty za przelew elektroniczny
    w wysokośco 0,50 zl i bardzo dobrze maja takie prawo ale
    sposób w jaki to zrobili to jest sen wariata (chodzi mi o forme)
    wczoraj wykonałem przelewy do ZUS np: przelew na ubezpieczenie
    chorobowe w wysokosci 34,50, dzisiaj patrzac w historie rachunku
    dowiaduje sie ze do ZUS zostalo przelane 35,00 zl, dopiero telefon
    na infolinie uswiadomil mnie co jest grane, geniusze z banku
    dodaja koszty przelewu do kwoty transakcji.
    przyklad:
    --------

    2006-01-10 2006-01-10 Przelew do ZUS Nr rach. przeciwst.:
    73 1010 xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx
    Dane adr. rach. przeciwst.:
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Tytuł: NIP:xxxxxxxxxx ID:P/xxxxxxxxxxx
    TYP WPŁATY:S DEKLARACJA:01/122005 N
    R DECYZJI/UMOWY/TYT.WYK:
    Prowizja: 0,50 PLN
    -35,00 PLN
    -------
    Na moje pytanie w jaki sposob mam ksiegowac prowizje banku
    w koszty (KPiR) nie dostalem zadnej odpowiedzi

    Troche N_T_G pret w odbyt projektantowi tego serwisu,
    bank majac dobry wzor w postacji stargo Inteligo
    robi takie numery to sie w pale nie miesci

  • 2. Data: 2006-01-12 10:04:17
    Temat: Re: PKO BP biznes partner - rece opadaja
    Od: "Xander" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@t...toooo.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na infolinie uswiadomil mnie co jest grane, geniusze z banku
    > dodaja koszty przelewu do kwoty transakcji.

    Właśnie... dokładając do tego prowizję za wpłate gotówkową na własne konto,
    we własnym oddziale w wysokości skromnych 4 zł + wysoka w porównaniu do
    innych banków opłata za prowadzenie konta, do tego jeszcze poziom relacji z
    klientem rodem z PRL = wreszcie z czystym sumieniem zmieniam bank :)

    --
    pozdr
    Xander

  • 3. Data: 2006-01-12 10:07:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl> wrote:
    > 2006-01-10 2006-01-10 Przelew do ZUS Nr rach. przeciwst.:
> [...]

    Czekaj - ale to juz rozliczone?
    Bo ja przelalem (mam zwykjly ROR) 2 zl - w nierozliczonych mam istotnie
    2,5zl, ale w historii 2 zl...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 4. Data: 2006-01-12 10:21:17
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > innych banków opłata za prowadzenie konta, do tego jeszcze poziom relacji z
    > klientem rodem z PRL = wreszcie z czystym sumieniem zmieniam  bank :)

    No i słusznie, do podobnych wniosków doszedłem ... 4 lata temu :)
    i widzę, że nic się w tym czasie nie zmieniło =8-O

  • 5. Data: 2006-01-12 11:51:03
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    > Czekaj - ale to juz rozliczone?

    TAK srodki rozliczone czyli historia konta

    > Bo ja przelalem (mam zwykjly ROR) 2 zl - w nierozliczonych mam istotnie
    > 2,5zl, ale w historii 2 zl...

    nie bardzo rozumiem, transakcja jest albo w srodkach nierozliczonych
    albo w historii,
    jak moze byc ten sam przelew w dwoch miejscach jednoczesnie?

    W moim przypadku najpierw w srodkach nierozliczonych a potem
    w historii, kwota przelewu zostala powiekszona o prowizje.

    Formalnie jest wszystko OK ale sposob zapisu to jakas paranoja.