  • 1. Data: 2006-01-12 09:43:40
    Temat: Tak działa obsługa pewnego banku w Warszawie.
    Od: "zdegustowany" <b...@W...gazeta.pl>

    Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem i wyrażenie opini.
    http://bankwwarszawie.blox.pl
    Na stronach tego bloga zostanie umieszczona historia mojego kontaktu z
    oddziałem jednego z banków.

    Zapraszam serdecznie
    zdegustowany

  • 2. Data: 2006-01-12 13:00:32
    Temat: Re: Tak działa obsługa pewnego banku w Warszawie.
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 12 Jan 2006 09:43:40 +0000 (UTC), w <dq58cc$4cl$1@inews.gazeta.pl>,
    "zdegustowany" <b...@W...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem i wyrażenie opini.
    > http://bankwwarszawie.blox.pl
    > Na stronach tego bloga zostanie umieszczona historia mojego kontaktu z
    > oddziałem jednego z banków.

    Niezły pieniacz z ciebie.

  • 3. Data: 2006-01-12 13:35:30
    Od: "Palm" <palm@/////NIE-SPAMUJ////acn.///waw///.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Thu, 12 Jan 2006 09:43:40 +0000 (UTC), w
    <dq58cc$4cl$1@inews.gazeta.pl>,
    >Niezły pieniacz z ciebie.

    Chyba przesadzasz
    Zdegustowany był wciąż kulturalny i probowal zalatwic sprawe w
    nalezyty sposob.
    Zenujace jest w tym calym zdarzeniu obsluga banku i brak kompetencji
    osoby, która tam PRACUJE!
    Ja bym poprosil o rozmowe z przelorzonym celem załatwienia
    formalnosci.
    Spotkałem sie tez z kilkoma takimi przypadkami ;/

    Lokata: pytam ta lokata oparta o oprocentowaniu zmiennym od czego jest
    uzalezniona WIBOR1M, 3M ??
    - eee yhhhh:) a wie pan co nie wiem*
    (!!!!!!)

    * takie cos ala reklama SimPlusa "no i po co bylo tyle krzyku?"

    P.S. obstawiam ze zdegustowany byl w PKO BP?
    Zgadłem:) ? - cholera tyle ze tam to raczej foteli nie ma ;]
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 4. Data: 2006-01-12 13:41:02
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...fymy>

    Palm napisał(a):
    > P.S. obstawiam ze zdegustowany byl w PKO BP?
    > Zgadłem:) ? - cholera tyle ze tam to raczej foteli nie ma ;]

    Raczej BPHahahahaha :]

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 5. Data: 2006-01-12 13:41:08
    Od: "asp420" <a...@g...pl>

    Podobno sa kraje w ktorych klient ma zawsze racje.

    Tyle, ze na pewno nie jest to Polska. To juz wiem z cala pewnoscia, co
    bankowcy mi usilnie przypominaja (ostatnio np. Raffi nie przysylajac
    zaktualizowanego cennika, bo po co?) . IMO zdegustowany wcale nie
    naruszyl zadnych norm. Bank za to na pewno.

    Co do banku, to chyba napisik "bepeha1" w poblizu godziny na blogu
    chyba cos sugeruje :-)

  • 6. Data: 2006-01-12 14:51:20
    Od: "Ice" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Mariusz 'Lesio' Leśnikowski" <3...@p...fymy> napisał w
    wiadomości news:dq5m9c$1ukh$1@cn.com.pl...

    > Raczej BPHahahahaha :]

    Raczej na pewno...

    Konsultantki co sie tak mylą to chyba tylko oni zatrudniają. Może jakiś
    specjalny casting robią czy coś???

    wzeszłym tygodniu chciałem wypłacić pieniądze z lokaty w euro. Pani
    twierdzi, że moge wypłacić odsetki.

    - Fajnie to poproszę odsetki w PLN. A po jakim kursie???
    -3,89

    Patrzę na przez okno na kantor po drugiej stronie ulicy maja kurs
    3,73(kupno) i 3,90(sprzedaż).

    - Super - macie dobry kurs.Poproszę.
    - ale wie pan, w systemie sie zmieniło i teraz jest po 3,74. - po czym
    dodaje - a tak wogóle to nie mogę wypłacić teraz odsetek

    Zaczyna sie metnie tłumaczyć.
    Wtedy prosze o zlikwidowanie lokaty i wypłate całości. Słyszę, że tyle nie
    ma i taka kwote to trzeba awizować.
    -ok, to poproszę pieniadze na jutro albo pojutrze.
    - ale my mielismy wczoraj wywózke pieniedzy i nam nie przywiozą jak im nic
    nie damy do wywiezienia znowu.

    Po czym szukała jakiegoś oddziału gdzie mieliby żądaną kwotę.

    Przy okazji zapytałem się o oprocentowanie lokaty. padła odpowiedź 2%. W
    domu ich sprawdziłem isię okazuje, że dla tej lokaty to dają 1,2-1,5.

    Ja nie wiem czy oni na tych castingach przypadkiem nie wybieraja tych lasek
    co najwiecej bledow zrobia w testach

    Lokata zlikwidowana i przeniesiona gdzie indziej.

  • 7. Data: 2006-01-12 15:01:33
    Od: "Drac No 4" <n...@p...onet.pl>

    >[...]
    >
    > Ja nie wiem czy oni na tych castingach przypadkiem nie wybieraja tych lasek
    > co najwiecej bledow zrobia w testach

    Cóś w tym jest. Zeby chociaż stosowali kryteria estetyczne, ale to też nie :-((

  • 8. Data: 2006-01-12 16:51:50
    Od: "zdegustowany" <b...@N...gazeta.pl>

    Zapraszam również na
    http://bank-w-warszawie.blog.onet.pl/
    Blog zdublowany w celu uniknięcia "znikania" części informacji :-)

    Pozdrawiam
    Zdegustowany

  • 9. Data: 2006-01-12 18:10:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Drac No 4" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Cóś w tym jest. Zeby chociaż stosowali kryteria estetyczne, ale to też nie
    :-((

    Czasami w rodzinie brakuje ladnych dziewczyn ;).

    MK

  • 10. Data: 2006-01-13 10:55:24
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    > Cóś w tym jest. Zeby chociaż stosowali kryteria estetyczne, ale to też
    nie :-((

    Będąc tam miałem wrażenie że obsługa jest z tamtej epoki. Że klienta można
    oszukać, sponiewierać a na koniec jeszcze się szeroko uśmiechnąć i
    powiedzieć: Ale o co chodzi???