  • 1. Data: 2006-01-11 21:09:13
    Temat: kredyt gotowkowy/pozyczka - ktory bank?
    Od: "Jeff.8" <j...@w...pl>

    Witam

    Wnioskowalem o podwyzszenie limitu kredytu odnawialnego w mBanku,
    poniewaz jednak dotychczas pracowalem na umowe zlecenia (2 lata) a od
    stycznia zatrudniony jestem na umowe o prace (ta sama firma) powiedzieli
    mi NIE. Musze miec ciaglosc zatrudnienia 3 miesiaca a umow zlecenia z
    umowa o prace nie lacza. Bez sensu jak dla mnie - po raz kolejny mBank
    zawiodl.

    Poszukuje wiec banku z ciekawa oferta pod katem pozyczki/kredytu
    gotowkowego. Zastanawiam sie nad pozyczka ekspresowa w PKO SA, przez
    pierwszy rok oprocentowanie wynosi 10,99% mimo iz pozyczke wezme na
    kilka lat, bede chcial ja splacic max po dwoch latach. Prowizja 5% i
    miesieczna skladka ubezpieczeniowa ok 30 zl sugeruja jednak szukac dalej.

    Ktory bank mozecie polecic? Kwota pozyczki to 20k PLN.

    pzdr
    Seba

  • 2. Data: 2006-01-12 13:47:25
    Temat: Re: kredyt gotowkowy/pozyczka - ktory bank?
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jeff.8" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skladka ubezpieczeniowa ok 30 zl sugeruja jednak szukac dalej.
    >
    > Ktory bank mozecie polecic? Kwota pozyczki to 20k PLN.

    Zobacz opcję przeniesienie i podwyższenia limitu kredytowego powiedzmy do
    MultiBanku
    Są dość rozsądni a i pogadać można w oddziale a nie przez telefon.

    Ja właśnie tam wszystko przenoszę (z mBanku i PKO BP i proponują mi
    podwyższenie odnawialnego o 20%)

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103