    From: "zdegustowany" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tak działa obsługa pewnego banku w Warszawie.
    Date: Fri, 13 Jan 2006 11:32:53 +0000 (UTC)

    > Ja sie tylko zastanawiam czemu nie podajesz nazwy banku , oddziału
    > itd - negatywne opinie pojawiające sie publicznie , przy tak dużej
    > konkurencji na rynku miedzybankowym mogą tylko w przyszłości pomóc NAM
    > klientom w byciu rzetelnie obsługiwanym z NASZYCH pieniedzy
    >
    > Pozdrawiam :)

    Ponieważ cały czas sprawa jest otwarta, czekam na odpowiedź banku odnośnie
    mojego pisma, kontaktuje się z bankiem oraz z panią dyrektor uważam iż
    podawanie nazwy banku, oddziału, oraz nazwiska pracownika mogło by być
    odebrane jako wywieranie pewnego wpływu na bank. Szczerze powiem iż liczę że
    mimo wszystko bank na koniec tej historii zachowa się należycie.

    Pozdrawiam
    zdegustowany
    http://bank-w-warszawie.blog.onet.pl/