  • 41. Data: 2005-09-10 17:06:42
    Temat: Re: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Nie. Chocby z tego powodu, ze nie wszyscy wszedzie chodza z telefonem
    > i nie wszyscy maja polskie numery komorek...

    Sugerujesz, że ktoś ma konto w Polsce a mieszka za granicą?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 42. Data: 2005-09-10 17:10:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Bo od lat dysponują z automatu adresem mailowym, który używany jest do
    > powiadomień w formacie 4...@t...plusgsm.pl :)
    >
    > Nie wymaga to instalacji żadnej dodatkowej bramki

    Chwila. Ja byłem przekonany, że żartujesz...

  • 43. Data: 2005-09-10 17:18:56
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 10 Sep 2005 16:29:24 +0000 (UTC), w <dfv1l4$2eg$2@inews.gazeta.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

    > Nie. Chocby z tego powodu, ze nie wszyscy wszedzie chodza z telefonem
    > i nie wszyscy maja polskie numery komorek...

    Akurat koszt smsa jest taki sam niezależnie od "zagraniczności" sieci.

  • 44. Data: 2005-09-10 17:22:54
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Chwila. Ja byłem przekonany, że żartujesz...

    Jestem śmiertelnie poważny

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 45. Data: 2005-09-10 17:48:51
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Jestem śmiertelnie poważny

    Hasła jednorazowe przez publiczną, niekomercyjną, limitowaną bramkę SMS
    dla celów prywatnych, bez JAKICHLOWIEK zabezpieczeń?

  • 46. Data: 2005-09-10 17:53:18
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Hasła jednorazowe przez publiczną, niekomercyjną, limitowaną bramkę SMS
    > dla celów prywatnych, bez JAKICHLOWIEK zabezpieczeń?

    Na przykład. O jakich zabezpieczeniach piszesz? W końcu to hasła
    *jednorazowe*

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 47. Data: 2005-09-10 18:04:25
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Sat, 10 Sep 2005 19:48:51 +0200 Wojciech Nawara

    mogą być szyfrowane RSA
    albo można wysyłać tylko sumy MD5

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > Tangerine Dream S/N: 0x000000C6

  • 48. Data: 2005-09-10 18:43:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Rafał Krupiński napisał(a):

    > mogą być szyfrowane RSA
    > albo można wysyłać tylko sumy MD5

    Ale o czym my w ogóle rozmawiamy? Ta bramka zwyczajnie do tego nie służy!

  • 49. Data: 2005-09-10 18:43:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

  • 50. Data: 2005-09-10 18:44:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Markus Sprungk <m...@g...com>
    w wiadomości <news:770mwcsq1o7o$.ad6p383vz6fu$.dlg@40tude.net> wstukał:

    > Sugerujesz, że ktoś ma konto w Polsce a mieszka za granicą?

    To też poważnie napisałeś...?
    To zadaj sobie to pytanie raz jeszcze, tylko trochę inaczej: czy ktos kto ma
    konto w polskim mBanku musi "obecnie" mieszkac w PL i musi mieć "komórkę" od
    jednego z operatorów GSM w PL?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]