  • 71. Data: 2005-09-11 14:27:16
    Temat: Re: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Sugerujesz, że ktoś ma konto w Polsce a mieszka za granicą?

    Oczywiscie. Znam wielu takich ludzi.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 72. Data: 2005-09-11 14:29:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Tak. Dlaczego Bank ma tworzyć/zmieniać procedury pod kogoś kto nie mieszka
    > w Polsce? Widzisz tu jakąś logikę?

    Ja przepraszam, ale jakie to ma znaczenie kto i gdzie mieszka albo gdzie
    przebywa? Jest klientem i to jest jedyne, co sie powinno liczyc.

    > Rozumiem. Wyjechał na miesiąc i od razu wyłączył polską komórkę, sprzedał
    > mieszkanie i nie mówi po polsku. Masz jeszcze jakąś teorię pod ręką? :)

    Wystarczy, ze nie uzywa (nie ma) polskiego numeru komorki.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 73. Data: 2005-09-11 16:11:09
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Ja przepraszam, ale jakie to ma znaczenie kto i gdzie mieszka albo gdzie
    > przebywa? Jest klientem i to jest jedyne, co sie powinno liczyc.

    ..czyli Bank ma tworzyć kilkadziesiąt różnych procedur pod każdego klienta
    bo przecież każdy jest ważny? Jak rozumiem Ci, którzy mieszkają np. w
    Puszczy mają zostać ekstra obdarowani nadajnikiem by być w zasięgu sms-ów z
    bramki Banku :>

    Czy Deutsche Bank na przykład też tworzy procedury pod hojnych klientów z
    Polski?

    > Wystarczy, ze nie uzywa (nie ma) polskiego numeru komorki.

    Zaraz się rozpłaczę z wrażenia :>

    Myślę, że Bank powinien mu kupić tę komórkę bo "klient jest ważny" :))))

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 74. Data: 2005-09-11 16:31:08
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 10 Sep 2005 22:24:02 +0200, w <dfvf57$j8g$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, MarekM
    <m...@w...interia.i-to.pl> napisał(-a):

    > Tzn. gdzie? Różne są taryfy, ale fakt: są takie, gdzie nie ma to
    > znaczenia. Ale coraz ich mniej... Może bank mógłby sobie taką wytargować ;-)

    Mógłby z pewnością. I dlatego cała ta dyskusja o bankach i smsach nie ma w
    ogóle sensu :)).

  • 75. Data: 2005-09-11 17:00:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > ..czyli Bank ma tworzyć kilkadziesiąt różnych procedur pod każdego klienta

    Nie. Bank ma stworzyc jedna dobra procedure i jeden uniwersalny system.

    > bo przecież każdy jest ważny? Jak rozumiem Ci, którzy mieszkają np. w
    > Puszczy mają zostać ekstra obdarowani nadajnikiem by być w zasięgu sms-ów z
    > bramki Banku :>

    Nie. W zwiazku z tym taka autoryzacja jest tym bardziej pomyslem kiepskim.

    > Czy Deutsche Bank na przykład też tworzy procedury pod hojnych klientów z
    > Polski?

    Nie wiem. UBS nie mial problemow z zarejstrowaniem polskiego numeru telefonu
    w ich systemie komputerowym.

    > Zaraz się rozpłaczę z wrażenia :>

    Chusteczke?

    > Myślę, że Bank powinien mu kupić tę komórkę bo "klient jest ważny" :))))

    Coz. Prezentujesz tutaj bardzo popularny w Polsce punkt widzenia.
    "Liczy sie tylko moja sytuacja, a sytuacje innych - mam w dupie".

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 76. Data: 2005-09-11 17:01:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> wrote:

    > Akurat koszt smsa jest taki sam niezależnie od "zagraniczności" sieci.

    BPH wdrozyl system, w ktorym mozna wybrac tylko polski prefix.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 77. Data: 2005-09-11 17:19:00
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Nie. Bank ma stworzyc jedna dobra procedure i jeden uniwersalny system.

    ...dla klientów tego kraju, w którym Bank ma siedzibę

    > Chusteczke?

    Dwie :)

    > Coz. Prezentujesz tutaj bardzo popularny w Polsce punkt widzenia.
    > "Liczy sie tylko moja sytuacja, a sytuacje innych - mam w dupie".

    Nie. Prezentuję punkt widzenia, że naczelnym zadaniem banku nie jest
    działalność charytatywna a zarabianie kasy i niekoniecznie bank musi stawać
    na rzęsach by zadowolić *każdego* klienta

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 78. Data: 2005-09-11 18:32:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 11 Sep 2005 17:01:57 +0000 (UTC), w <dg1nu5$4jb$2@inews.gazeta.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

    > BPH wdrozyl system, w ktorym mozna wybrac tylko polski prefix.

    No, to BPH, więc specjalnie nie dziwi... zresztą nie widzę potrzeby, by extra
    zadowalać klientów z zagranicznymi numerami.

  • 79. Data: 2005-09-12 06:17:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:

    > Nie da sie zaplanowac wszystkiego. Czasem moze wyskoczyc cos czego
    > zaplanowac sie naprawde nie da.
    Że użyję Twojego argumentu: ja jakoś potrafiłem :-P
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 80. Data: 2005-09-12 06:48:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > ...dla klientów tego kraju, w którym Bank ma siedzibę

    Dla _wlasnych_ klientow.

    > Nie. Prezentuję punkt widzenia, że naczelnym zadaniem banku nie jest
    > działalność charytatywna a zarabianie kasy i niekoniecznie bank musi stawać
    > na rzęsach by zadowolić *każdego* klienta

    Uwzglednienie mozliwosci wysylania na inne numery niz polskie, to stawanie
    na rzesach? Faaaaajnie.
    Idz Ty moze potrolluj gdzie indziej, co?

    --
    Przemysław Maciuszko