  • 31. Data: 2005-09-10 15:45:23
    Temat: Re: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Oj, były. Nie tylko działał na pbb, ale i na piwo można było z nim
    > pójść :) Dawne, dobre czasy.

    Nooo. Z Sebastianem dalej mozna sie pospotykac ;) (ale co prawda juz raczej
    nie na bankowej plaszczyznie...)

  • 32. Data: 2005-09-10 15:46:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Niestety choć było to wielokrotnie podnoszone, poprawa bezpieczeństwa
    > raczej nie interesuje decydentów mBanku.

    Raczej nie masz racji. ;) (uwierz mi na slowo:)

  • 33. Data: 2005-09-10 15:53:08
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ... mBank nie ma takich placowek,
    > gdzie np na dowod bede mogl podjac jakas wieksza/mniejsza gotowke i
    > wtedy co, mam prosic ludzi na ulicy o pozyczke?

    Możesz próbować, ale przypuszczam, że znacznie łatwiej Ci będzie
    wypłacić w pierwszym lepszym bankomacie, a jeśli to faktycznie większa
    gotówka to znaleźć jakiś bank wyposażony w POS i wypłacić ile Ci trzeba.

  • 34. Data: 2005-09-10 16:04:08
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Tajnos Agentos wrote:

    > nie przeszkadza mi to - zerknij na mojego emaila, myslisz ze wyszedl z
    > domeny mbanku? :)
    >
    > PG, klient only

    Dobra, dobra, nie z nami te numerki ;-)

    From: r...@m...com.pl (Tajnos Agentos)
    ale
    Sender: g...@p...onet.pl@fw.orasoft.net.pl

  • 35. Data: 2005-09-10 16:04:36
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 10 Sep 2005 17:46:04 +0200, w <dfuv58$4q8$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Raczej nie masz racji. ;) (uwierz mi na slowo:)

    Czyli przejmują się, ale wychodzi jak zwykle? ;)

  • 36. Data: 2005-09-10 16:28:45
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Bramki nie są znowu takie kosztowne :)

    A o jakiej skali wielkosci piszesz?

    > Abonenci Plusa mają z górki ;)

    Bo?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 37. Data: 2005-09-10 16:29:24
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > A nie prościej przesyłać hasło jednorazowe na komórkę sms-em?

    Nie. Chocby z tego powodu, ze nie wszyscy wszedzie chodza z telefonem
    i nie wszyscy maja polskie numery komorek...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 38. Data: 2005-09-10 16:29:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Bo?

    Smiley do Zurychu nie dotarł? :-P

  • 39. Data: 2005-09-10 17:04:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    >Czyli przejmują się, ale wychodzi jak zwykle? ;)

    Inteligo juz cos zmienilo w zakresie bezpieczenstwa - teraz czas na mBank...
    :)

  • 40. Data: 2005-09-10 17:06:10
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > A o jakiej skali wielkosci piszesz?

    Skali bramki? :)

    > Bo?

    Bo od lat dysponują z automatu adresem mailowym, który używany jest do
    powiadomień w formacie 4...@t...plusgsm.pl :)

    Nie wymaga to instalacji żadnej dodatkowej bramki

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098