  • 1. Data: 2005-09-09 09:51:03
    Temat: [Z serii jakie konto :-)] Jakie konto dla...
    Od: Ishar <i...@N...ru>

    Witam!

    Jakie polecicie konto dla studenta, bez szczegolnych dochodow poza
    'pracami dorywczymi'? Wymagany oczywiście dostęp przez net, karta zdatna
    do paypala i do tego w miare tanie :-)

    --

    Life was simple before World War II. After that, we had systems.
    -- Grace Murray Hopper, 1987

  • 2. Data: 2005-09-09 10:16:28
    Temat: Re: [Z serii jakie konto :-)] Jakie konto dla...
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-09-09 11:51, Ishar napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Jakie polecicie konto dla studenta, bez szczegolnych dochodow poza
    > 'pracami dorywczymi'? Wymagany oczywiście dostęp przez net, karta zdatna
    > do paypala i do tego w miare tanie :-)

    Myślę, że sprawdziłoby się tu Inteligo.

    Opłata za prowadzenie - 4.99 PLN (jeśli dzienne saldo = 100 opłata ta
    nie jest pobierana) + opłata za kartę 0.99 PLN. Dodatkowo karta VE
    Inteligo ma odblokowane IO/MO/TO i w paypalu powinna się sprawdzić tym
    bardziej, że na grupie sygnalizowano poprawną współpracę VE Inteligo z
    paypalem :-)

    Możesz też ewentualnie zerknąć na ofertę mBanku - 0 PLN za prowadzenie
    rachunku, 0 PLN za kartę VE - ale tą z kolei nie możesz płacić w
    Internecie. Do płatności przez Internet wykupujesz osobno eKARTĘ (25
    PLN/rok), ale nie wiem, czy eKARTA z paypalem działa.

    Gree

  • 3. Data: 2005-09-09 10:36:12
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2005 11:51:03 +0200, Ishar napisal/a:

    > Witam!
    >
    > Jakie polecicie konto dla studenta, bez szczegolnych dochodow poza
    > 'pracami dorywczymi'? Wymagany oczywiście dostęp przez net, karta zdatna
    > do paypala i do tego w miare tanie :-)
    to moze wspomnianana w innym wątku AlleKarta z kontem24.pl w BZWBK
    powadzenie grastis, dostęp przez net, pierwsza karta bezpłatnie lub
    10zł, przelewy 0,50zł, wymagane konto na Allegro ale jak nie maszz to
    zawsze możesz założyć :), kartą oczywiście mozna płacić w necie.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 4. Data: 2005-09-09 10:38:48
    Od: "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "Gree" <g...@T...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Opłata za prowadzenie - 4.99 PLN (jeśli dzienne saldo = 100 opłata ta nie
    > jest pobierana)

    Raczej średnie saldo dzienne liczone w ciągu miesiąca musi być powyżej 100
    zł.

    > + opłata za kartę 0.99 PLN. Dodatkowo karta VE Inteligo ma odblokowane
    > IO/MO/TO i w paypalu powinna się sprawdzić tym bardziej, że na grupie
    > sygnalizowano poprawną współpracę VE Inteligo z paypalem :-)

    Radziłbym skorzystać z aktualnej promocji na www.bankier.pl

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 5. Data: 2005-09-09 10:56:39
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-09-09 12:38, Dawid K napisał(a):

    > Raczej średnie saldo dzienne liczone w ciągu miesiąca musi być powyżej
    > 100 zł.

    > 100 PLN? Tu:

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

    jest >= 100

    Chyba, że kolega miał na uwadze fakt, że przy stałym saldzie 100 PLN po
    upłynięciu miesiąca zostanie pobrana opłata za kartę (0.99 PLN) i ze 100
    PLN robi się 99.01 PLN - utrzymanie takiego salda dziennego przez
    kolejny miesiąc spowoduje pobranie opłaty za prowadzenie konta :-)

    A to nie jest zły pomysł :-)

    Gree

  • 6. Data: 2005-09-09 11:05:22
    Od: "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

    > jest >= 100

    Chodziło mi raczej o wskazanie tego, że jest to średnia miesięczna i fakt
    może być to równe 100 zł, ale raczej trudno trafić idealnie.

    Dawid

  • 7. Data: 2005-09-09 11:15:10
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

> [...]
    > Internecie. Do płatności przez Internet wykupujesz osobno eKARTĘ (25
    > PLN/rok), ale nie wiem, czy eKARTA z paypalem działa.

    Jak już jesteśmy przy mBanku to niedaleko pada jabłko od jabłoni :)
    Możesz jeszcze rozważyć MultiBank. Prowadzenie 1zł + 1zł za kartę VE.
    Wszystkie operacje przez internet za darmo.
    Osobno możesz sobie wziąc netk@rte 22zł za wydanie.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 8. Data: 2005-09-09 12:09:10
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...pl>

    Dawid K <d...@W...kulbi.prv.pl> napisał(a):
    > Radziłbym skorzystać z aktualnej promocji na www.bankier.pl

    Ja poczekam az znowu beda dawac 50zl za zalozenie konta. Koszulka z logo
    Inteligo jakos mnie nie bawi :]

    Pozdro,
    Damian

  • 9. Data: 2005-09-09 15:02:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ishar napisał(a):

    > Jakie polecicie konto dla studenta, bez szczegolnych dochodow poza
    > 'pracami dorywczymi'? Wymagany oczywiście dostęp przez net, karta zdatna
    > do paypala i do tego w miare tanie :-)

    Czy nie macie wrazenia, ze takie pytanie pojawia sie przynajmniej kilka
    razy w kazdym miesiacu ??? :/

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-09-09 20:08:30
    Od: "david561" <p...@o...pl>

    Porównaj oferty kont internetowych osobistych. Oprocentowanie raczej będzie
    podobne, ale zwróc uwagę na opłaty (za prowadzenie rachunku, przelewy,
    karty ) Inteligo ma teraz promocje, popatrz na www.naszakasa.k9.pl