  • 1. Data: 2005-09-08 22:23:04
    Temat: fuzja PEKAO z BPH
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    Jak myslicie ktory cennik zacznie obowiązywać po połączeniu obu banków ?
    Nie ukrywam że BPH jest mało interesujące z uwagi na chore opłaty za
    prowadzenie
    konta i takie kwiatki jak opłata za wpływ na konto walutowe z zagranicy.

    Pozdro
    Art

  • 2. Data: 2005-09-08 23:00:34
    Temat: Re: fuzja PEKAO z BPH
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Fri, 9 Sep 2005 00:23:04 +0200 "Art" <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    > prowadzenie
    > konta i takie kwiatki jak opłata za wpływ na konto walutowe z zagranicy.

    pewnie je zsumują ;)

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM S/N: 0x000000B8

  • 3. Data: 2005-09-09 00:07:13
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Art wrote:
> [...]
    > opłaty za prowadzenie
    > konta i takie kwiatki jak opłata za wpływ na konto walutowe z

    Pamiętam fuzję BPH i PBK.
    Było tak że obowiązywała taryfa banku przejmującego.
    Chyba że w przejmowanym coś było droższe - wtedy było na odwrót ;-)

  • 4. Data: 2005-09-09 06:49:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Art wrote:
> [...]
    > opłaty za prowadzenie
    > konta i takie kwiatki jak opłata za wpływ na konto walutowe z

    To ty chyba nie znasz Pekao SA ;)P

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 5. Data: 2005-09-09 10:00:45
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Pamiętam fuzję BPH i PBK.
    > Było tak że obowiązywała taryfa banku przejmującego.
    > Chyba że w przejmowanym coś było droższe - wtedy było na odwrót ;-)

    BPH już zadał włochom klina wprowadzając darmową wypłatę ze wszystkich
    bankomatów w PL z karty Sezamu MAX. Raczej trudno będzie to lientom odebrać.

  • 6. Data: 2005-09-09 12:05:16
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    > To ty chyba nie znasz Pekao SA ;)P

    Mam tam konto od miesiaca, i jak narazie jestem zadowolony.

    Art

  • 7. Data: 2005-09-09 13:49:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Art wrote:
    > Mam tam konto od miesiaca, i jak narazie jestem zadowolony.

    No to prosze dokonaj porownania cenowego :)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 8. Data: 2005-09-09 17:04:21
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    Art:
> [...]
    > opłaty za prowadzenie
    > konta i takie kwiatki jak opłata za wpływ na konto walutowe z

    detal - Pekao
    korporacje - BPH

    --
    SoReN soren [at] gazeta . pl
    Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki,

  • 9. Data: 2005-09-09 17:23:07
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No to prosze dokonaj porownania cenowego :)

    No jest taniej o 1PLN w PekaoSA. Ale te 8%, to chyba nie jest tak istotna
    różnica?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 10. Data: 2005-09-09 17:50:08
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Paweł Nyczaj napisal dnia 2005-09-09 12:00:

    > BPH już zadał włochom klina wprowadzając darmową wypłatę ze wszystkich
    > bankomatów w PL z karty Sezamu MAX. Raczej trudno będzie to lientom odebrać.

    Żaden to klin, bo te darmowe wypłaty są tylko z konta Sezam Max, które jest poza
    tym dość drogie, więc te bankomaty i tak się BPH opłacą - o ile ktokolwiek
    pójdzie na lep Wołoszańskiego...

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm