  • 1. Data: 2005-09-08 22:01:17
    Temat: kredyt mieszkaniowy w PEKAO SA - poradzcie
    Od: "Slawek" <c...@o...pl>

    witam wszystkich
    po odwiedzinach kilku bankow z lepszymi badz gorszymi ofertami umowilem sie
    z doradca w banku PEKAO SA w ktorym
    prowadze konto dolarowe juz dluzszy czas dlatego zaproponowano mi kredyt na
    warunkach ponoc korzystniejszych niz dla inych.
    Jako ze moje wplywy na konto sa w dolarach sklonny jestem wziac kredyt
    wlasnie w tej walucie.
    Zaproponowano mi prowizje 0,8 % a oprocentowanie roczne 5,29%. splata rat
    bylaby w USD i dokladnie stala bez wzgledu na pozniejsze wahania
    kursu waluty (przelicznik bylby wziety w dniu przelania pierwszej transzy do
    developera-mieszkanie nowe wlasnie od developera Jedynka).
    Mam jednak maly dylemat :
    w innym banku (mbank) zaproponowano mi kredyt we frankach szwajcarskich z
    nizszym oprocentowaniem (2.98%) i wyzsza prowizja (1,3%)
    po wyliczeniach miesieczna rata wyszlaby mniejsza we frankach w mbank niz w
    USD w PEKOA SA (po przeliczniu na zlotowki) jednak istnieje ryzyko wahania
    kursu waluty.
    I tu prosba :
    -co sadzicie ktora opcje z powyzszych wybrac?
    - macie moze jakies doswiadczenia z tymi bankami?
    -na co szczegolnie zwrocic uwage?
    Dziekuje za wszelkie porady badz uwagi
    pozdrawiam
    Slawek

  • 2. Data: 2005-09-08 22:09:57
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w PEKAO SA - poradzcie
    Od: "Slawek" <c...@o...pl>

> [...]
    > I tu prosba :
    > -co sadzicie ktora opcje z powyzszych wybrac?
    > - macie moze jakies doswiadczenia z tymi bankami?

    zapomnialem dodac ze kredyt jest na kwote 177000 a wartosc mieszkania 253000
    czyli 30 % wkladu wlasnego
    okres kredytowania 15 lub 20 lat

  • 3. Data: 2005-09-09 07:29:49
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > w innym banku (mbank) zaproponowano mi kredyt we frankach szwajcarskich z
    > nizszym oprocentowaniem (2.98%) i wyzsza prowizja (1,3%)

    Jak rozwazasz kredyt w CHF przyjrzyj sie ofercie BOS.
    Nizsze oprocentowanie i wiadomo z czego wynika (LIBOR+marza), nizsza
    prowizja, wiekszy spreed.
    Tylko ze oferta wazna jest do 16 wrzesnia chyba.

    MarP.

  • 4. Data: 2005-09-09 11:06:58
    Od: "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "MarP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak rozwazasz kredyt w CHF przyjrzyj sie ofercie BOS.
    > Nizsze oprocentowanie i wiadomo z czego wynika (LIBOR+marza), nizsza
    > prowizja, wiekszy spreed.
    > Tylko ze oferta wazna jest do 16 wrzesnia chyba.

    Już było... I spójrz na kursy walut :-)

    Dawid

  • 5. Data: 2005-09-09 20:15:20
    Od: "david561" <p...@o...pl>

    Kredyt w PKO ? Jest na rynku więcej atrakcyjnieszych ofert kredytów
    hipotecznych. Jeśli chodzi o to w jakiej walucie, to sprawa dyskusyjna gdyż
    długi okres spłacania kredytu znacznie zwiększa ryzyko wahań kursów,
    zdecydowanie frank szwajcarski jest znacznie stabilniejszy niz dolar. jeśli
    chodzi o banki to polecam mbank, ptf, multibank, getin, (ja mam kredyt w ptf
    i jestem zadowolony z warunków). Poczytaj o kredytach hipotecznych na
    www.naszakasa.k9.pl jest tam porównanie kredtów, ich opis itp

  • 6. Data: 2005-09-09 21:38:09
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2005 09:29:49 +0200, MarP <p...@w...pl> napisał:

> [...]
    > prowizja, wiekszy spreed.
    > Tylko ze oferta wazna jest do 16 wrzesnia chyba.

    Jeżeli dochody masz w USD i w tej walucie będziesz spłacał kredyt to
    raczej skup sie na kredycie w USD. Masz stałą ratę w walucie, brak
    przeliczania USD - PLN - CHF. Na takim przeliczaniu możesz sporo stracić.

    Pozdrawiam
    Zbyszek

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0536-5, 2005-09-09
    Przetestowano na: 2005-09-09 23:38:13

  • 7. Data: 2005-09-10 06:10:25
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > i jestem zadowolony z warunków). Poczytaj o kredytach hipotecznych na
    > www.naszakasa.k9.pl jest tam porównanie kredtów, ich opis itp

    Spierdalaj z stąd z tymi wirusami. Chcesz komuś trojona zainstalować i kasę
    ukraść ?

  • 8. Data: 2005-09-10 16:20:58
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "david561" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredyt w ptf
    > i jestem zadowolony z warunków). Poczytaj o kredytach hipotecznych

    Nie dosc matole, ze wirusy usilujesz rozsylac, to jeszcze w tresci
    posta co do zasady pierdoly piszesz.

    marekz