  • 1. Data: 2005-09-09 13:33:46
    Temat: konto walutowe w ING
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    zadzwonilem sobie wczoraj na infolinie aby
    podpytac o pare podstawowych spraw dotyczacych
    rachunku oszczednosciowego w EURo w ING:

    Ja: - Jaki jest czas oczekiwania na przelew walutowy
    z Polski z innego banku?
    Pracownik: - Prosze chwile poczekac...[2 minuty]...do 7 dni.
    J: - Czy jest jakas oplata za wplate waluty na konto
    przez osobe trzecia (nie wlasciciela)?
    P: - Prosze chwile poczekac...[3 minuty]...nie ma zadnej.
    J: - Czy mozna wykonac przelew zlotowkowy z innego
    banku na konto walutowe w ING?
    P: - Prosze chwile poczekac...[4 minuty]...tak, oczywiscie, ze mozna.
    Kwota bedzie przewalutowana.

    Co do dwoch pierwszych odpowiedzi - uwierzylem.
    Trzecia odpowiedz wolalem sprawdzic - wyslany dzisiaj rano przelew
    1 grosza z Inteligo wrocil po 4 godzinach z adnotacja
    "błędny numer rachunku". BTW - ciekawe, jak to bledny skoro
    system zlecenie przelewu zaakceptowal (numer byl IBANowy).
    Wersja pracownika banku ING wiec sie nie potwierdzila, ale moze
    jest jakis bank w ktorym taka operacja jest mozliwa?
    Ciekawe jakby przeliczyli na euro jeden grosz? :)

    Marcin

  • 2. Data: 2005-09-09 13:47:27
    Temat: Re: konto walutowe w ING
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Jackowski wrote:
    [....]

    Poczytaj mój wątek "ing ma w dupie własny regulamin" co prawda dotyczyło
    OKO, ale myślę że mechanizm jest ten ssam.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 3. Data: 2005-09-09 15:38:21
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > zadzwonilem sobie wczoraj na infolinie aby
    > podpytac o pare podstawowych spraw dotyczacych
    > rachunku oszczednosciowego w EURo w ING:

    Heh, jeszcze jedna ciekawostka odnosnie ING BankOnLine -
    wczoraj pytalem konsultana rowniez oto czy jak ktos wplaci
    mi na rachunek walutowy jakas kwote to czy ta kwota bedzie
    od razu widoczna w systemie ING BankOnLine.
    Odpowiedz - oczywiscie tak.
    Zagladam sobie na konto i na zakldce Portal widze
    w dalszym ciagu stare saldo rachunku - nie uwzgledniajace
    dokonanej przed chwila wplaty. W historii rachunku ta kwota jest
    widoczna. Przez 5 minut odswiezania strony system w dalszym
    ciagu pokazuje stare saldo. Po 5 minutach (mimo odswiezania
    strony/sesji) zostalem grzecznie wylogowany i po ponownym zalogowaniu
    widze juz saldo uaktualnione.
    Ten system wydaje sie byc wiec "na wpol" on-line'owym :)

    Marcin

  • 4. Data: 2005-09-10 18:56:08
    Od: zbihniew <z...@N...yahoo.no>

> [...]
    > jest jakis bank w ktorym taka operacja jest mozliwa?
    > Ciekawe jakby przeliczyli na euro jeden grosz? :)

    Przelalem 1 grosz z innego banku na konto walutowe w Multi - efekt byl
    taki, ze przelew wrocil.

  • 5. Data: 2005-09-10 18:58:24
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    zbihniew wrote:

    > Przelalem 1 grosz z innego banku na konto walutowe w Multi - efekt byl
    > taki, ze przelew wrocil.

    A niby co miał zrobić? Przeliczyć się na 1 centa?

  • 6. Data: 2005-09-10 20:58:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Sep 2005 20:58:24 +0200,
    osoba podpisana: Bogdan B. <b...@w...pl>
    napisała:

    > A niby co miał zrobić? Przeliczyć się na 1 centa?

    Czy 10 PLN też powinno wrócić?

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 7. Data: 2005-09-10 21:30:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Dnia Sat, 10 Sep 2005 20:58:24 +0200,
    > osoba podpisana: Bogdan B. <b...@w...pl>

    > Czy 10 PLN też powinno wrócić?

    Nie - dlaczego miałoby?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-09-10 21:40:18
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "zbihniew" <z...@N...yahoo.no> napisał w wiadomości

    > Przelalem 1 grosz z innego banku na konto walutowe w Multi - efekt
    > byl taki, ze przelew wrocil.

    Ja bym sprobowal 3 grosze - to juz sie powinno zaokraglic do 1 centa
    (o ile tak to dziala).

    marekz

  • 9. Data: 2005-09-11 02:12:00
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Czy 10 PLN też powinno wrócić?

    Nie wiem, to już inna sprawa. Ale przelew testowy "przewalutują mi czy nie"
    na kwotę 1 gr jest bez sensu.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2005-09-11 07:16:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Sep 2005 23:30:20 +0200,
    osoba podpisana: Glenn <g...@b...pl>
    napisała:

    > Nie - dlaczego miałoby?
    Otóż wraca. Tak jak npisałem w poprzednich wątkach. Też nie wiem
    dalczego (regulamin mówi że powinno zostać przewalutowane) ale wraca.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    People who make no mistakes do not usually make anything.