    From: "tmk" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.regionalne.trojmiasto
    Subject: Re: Rocketting i wymuszenie rozbójnicze w PKO SA
    Date: Tue, 24 Jun 2008 14:18:42 +0200

    Użytkownik "Tomasz Chodnik" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g3qklq$p29$3@inews.gazeta.pl...

    > Mój ojciec 85 lat. Skończył z superwyróżnieniem studia, ma doktorat, nim
    > przeszedł na emeryturę był dyrektorem średniego przedsiębiorstwa i
    > generalnie dawał sobie radę w życiu. Daje sobie radę do dziś i rozumie
    > otaczający świat.

    Jeśli tak to tylko trzeba znaleźć druczek o zlikwidowaniu konta.

    Ja jestem kobietą, z braku wykształcenia spedziłam sporo na bezrobociu, i
    znam parę osób, które pomimo wieku powyżej 80 służą mi fachową radą lub
    doswiadczeniem zyciowym. Więc nie rozumiem co ma do tego wiek. Oczywiscie
    ktos moze być mniej lub bardziej sprawny umysłowo i wycyckanie staruszka
    jest społecznie naganne, ale jeśli nie jest ubezwłasnowolniony to w sensie
    prawa niewazne ile ma lat

    A moje doświaczenie z Bankiem Śląskim było takie ze w kasie wypałaciłam
    wszystkie pieniadze argumentujac ze chcę zlikwidować konto.(regulamin
    wyraźnie groził ze przy braku wpływów -okreslonej wielkości- konto po trzech
    miesiacah ulegnie likwidacji.) Niestety nie uległo po roku dostałam
    rachunek.

    W tym momencie nie rozumiałam otaczającego świata, ale stosując zasadę
    czarnej skrzynki zmodyfikowałam swoje zachowanie.
    Likwidacja konta ->//nieznane i dziwne mechanizmy bankowe// ->pobranie
    zaswiadczenia o likwidacji konta