  • 1. Data: 2002-11-25 20:16:28
    Temat: wygrałem w PROeMOCJI VISA!!!
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Wczoraj dowiedziałem się, że zostałem wylosowany w powyższym konkursie.
    Nagrodą jest karta VISA Classic z 200 zł wkładem. Warunkiem otrzymania
    nagrody jest założenie Konta24. Niestety nigdzie w necie nie znalazłem
    regulaminu owego konta, ani tabeli opłat. Strona BZ WBK nie mogła mi się w
    ogóle wczytać i kilkakrotnie się wieszała. Mam więc pytanie: czy mi się to w
    ogóle opłaci? Mam już konto w PKO BP i mBanku i to w pełni zaspakaja. Konto
    ewentualnie założyłbym ze względu na owe 200zł. Proszę o poradę...

  • 2. Data: 2002-11-25 20:33:17
    Temat: Re: wygrałem w PROeMOCJI VISA!!!
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aru0hb$ff1$1@news.gazeta.pl, lelek wrote:
> [...]
    > konto w PKO BP i mBanku i to w pełni zaspakaja. Konto ewentualnie
    > założyłbym ze względu na owe 200zł. Proszę o poradę...

    Ja bym nie wchodzil w taki uklad z BZ WBK za 200zł. Najtansze Konto24 to juz
    5zl miesiecznie. Praktycznie nieoprocentowane, przelewy drogie, obsluga
    niekompetentna, duzo niespodzianek. Szkoda nerwow ...

  • 3. Data: 2002-11-25 22:05:00
    Od: c...@i...pl

    On Mon, 25 Nov 2002 21:33:17 +0100, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

    >Ja bym nie wchodzil w taki uklad z BZ WBK za 200zł. Najtansze Konto24 to juz
    >5zl miesiecznie. Praktycznie nieoprocentowane, przelewy drogie, obsluga
    >niekompetentna, duzo niespodzianek. Szkoda nerwow ...

    Wziąć, wydać, zamknąć, co za problem? :)

  • 4. Data: 2002-11-25 22:07:32
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:e9k7sv8rl6dh1fdjr6fgo0hbtgn50ucsp4@4ax.com, Użytkownik wrote:

    > Wziąć, wydać, zamknąć, co za problem? :)

    A miałeś kiedyś konto w BZWBK? Bo ja miałem - tam ze wszystkiego był
    problem.

    Podobno jest różnie w różnych oddziałach. No ale ja piszę z własnego
    doświadczenia, bo tylko takie pamiętam.

  • 5. Data: 2002-11-25 23:05:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Podobno jest różnie w różnych oddziałach. No ale ja piszę z własnego
    > doświadczenia, bo tylko takie pamiętam.

    ee - ja mam konto hmm no bedzie ze 2 lata moze nawet ponad i jest ok.
    Co prawda sa problemy, ale zawsze da sie je zalatwic (za ktoryms
    podejsciem). Ogolnie bardzo zadowolony jestem z oddzialu (chociaz
    fakt - nie traktuje juz BZ WBK inaczej niz marurka do wplacania
    gotowki - po prostu za drogi jest)

  • 6. Data: 2002-11-26 00:27:16
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A miałeś kiedyś konto w BZWBK? Bo ja miałem - tam ze wszystkiego był
    > problem.
    >
    > Podobno jest różnie w różnych oddziałach. No ale ja piszę z własnego
    > doświadczenia, bo tylko takie pamiętam.

    No ja tradycyjnie pochwale moj oddzial... choc coraz bardziej mnie
    denerwuja - ostatni skosili mi prowizje za karte, ktorej juz dawno
    temu prosilem nie odnawiac... po 4 dniach kasa byla z powrotem na
    koncie a po tygodniu przyszed list z info, ze mi zwrocili itd.
    - ale slowa przepraszam nie bylo :-(

    Gdyby nie to, ze studenckie konto maja za darmo to bym zamknal pewnie
    a tak to niech sobie bedzie :->

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-11-26 06:49:17
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aruf7u$4ju$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

    > Gdyby nie to, ze studenckie konto maja za darmo to bym zamknal pewnie
    > a tak to niech sobie bedzie :->

    Ja tez moge miec przez rok za darmo eKonto oraz KK BZWBK, ale sie nie
    zdecyduje.
    Moja uczelnia (pracodawca) spoznila sie kilka dni ostatnio z wyplata
    wynagrodzen.
    Okazalo sie, ze pomylil sie BZWBK, ktory nie wykonal przelewow.

    No i wczoraj w mojej przegrodce w sekretariacie znalazlem (wraz z kolegami i
    kolezankami) list od BZWBK (od mojego bylego oddzialu zreszta), gdzie niby
    przepraszaja - przy czym sformulowanie perfidnie sugeruje wine innych
    bankow, cyt. "spoznionego uznania rachunkow w innych bankach" ... LOL...
    W ramach "rekompensaty" proponuja darmowe prowadzenie eKonta (nie precyzuja,
    jakiego) przez rok oraz KK za darmo przez rok.
    Przy czym jest w tym liscie kilka moim zdaniem nieuczciwych sformulowan.
    Zachecaja, ze jak sie zalozy eKonto w BZWBK, to pensja szybciej przyjdzie,
    no i mozna sobie zrobic stale zlecenie na konto w innym banku. Taa... juz ja
    wiem, jak dzialaja stale zlecenia w BZWBK.
    A jesli chodzi o KK, to sugeruja, ze nieoprocentowany kredyt jest zawsze 51
    dni od daty zakupu - *zapomnieli* napisac *do* 51 dni... Na pewno sporo
    ludzi sie nabierze.

    Wracajac do spoznionego wynagrodzenia, to gdybym nie znal indolencji
    oddzialu 6., pomyslalbym, ze ktos zrobil to celowo dla odsetek, a moze i dla
    pretekstu, aby mogl wyslac spam pod pozorem przeprosin.

  • 8. Data: 2002-11-26 07:42:08
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <c...@i...pl> wrote in message
    > Wziąć, wydać, zamknąć, co za problem? :)

    tylko trzeba sprawdzić, czy w regulaminie nie ma zapisu,
    że nie można zamknąć rachunku przed upływem roku

    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2002-11-26 12:36:00
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > wynagrodzen.
    > Okazalo sie, ze pomylil sie BZWBK, ktory nie wykonal przelewow.

    Znam to :->
    Nawet wiem, ze konkurencja probowala szybko skorzystac z okazji aby
    przejac obsluge uczelni (BTW - Ty na UAM czy AE?) dlatego pewnie
    BZWBK zdecydowal sie na te "promocje".

> [...]

    > Zachecaja, ze jak sie zalozy eKonto w BZWBK, to pensja szybciej przyjdzie,

    Moze to byc nawet prawda - np. jezeli uczelnia nie wysyla uposazen pierwsza
    sesja elixiru to z obcym bankiem moze byc roznie a wewnetrznie powinno dojsc
    (pisze "powinno" bo w BZWBK nigdy nie ma "na pewno" :-)))

    > A jesli chodzi o KK, to sugeruja, ze nieoprocentowany kredyt jest zawsze 51
    > dni od daty zakupu - *zapomnieli* napisac *do* 51 dni... Na pewno sporo
    > ludzi sie nabierze.

    Akurat taka retoryka posluguje sie wiekszosc bankow w swoich materialach
    reklamowych. Nikt Ci przeciez nie napisze - "na pewno 21 dni i jak bedziesz
    mial farta to moze sie uda srednio wiecej jak 30 ;-))"

    > Wracajac do spoznionego wynagrodzenia, to gdybym nie znal indolencji
    > oddzialu 6., pomyslalbym, ze ktos zrobil to celowo dla odsetek, a moze i dla
    > pretekstu, aby mogl wyslac spam pod pozorem przeprosin.

    Nawet pracownicy tego banku (dzial rozliczen) leja ze tego co sie tam dzieje :->

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2002-11-26 13:14:23
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arvq95$5q0$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

    > Znam to :->
    > Nawet wiem, ze konkurencja probowala szybko skorzystac z okazji aby
    > przejac obsluge uczelni (BTW - Ty na UAM czy AE?) dlatego pewnie
    > BZWBK zdecydowal sie na te "promocje".
    Ktora konkurencja?
    UAM

    > Moze to byc nawet prawda - np. jezeli uczelnia nie wysyla uposazen
    > pierwsza sesja elixiru to z obcym bankiem moze byc roznie a
    > wewnetrznie powinno dojsc

    Wewnetrznie tak, ale oni sugeruja w tym liscie, ze jak sie zalozy konto w
    BZWBK i zlozy stale zlecenie z tego konta BZWBK na swoje konto w innym
    banku, to to przyspieszy!!!

    > (pisze "powinno" bo w BZWBK nigdy nie ma "na pewno" :-)))
    piekny slogan! sprzedaj! "w BZWBK nigdy nie ma "na pewno""

> [...]
    > materialach reklamowych. Nikt Ci przeciez nie napisze - "na pewno 21
    > dni i jak bedziesz mial farta to moze sie uda srednio wiecej jak 30

    Oj nie, Wilczek, zawsze sie spotykalem ze sformulowaniem *do* 51 - tak samo
    jest zreszta w mat. reklamowych samego BZWBK. Tylko w tym liscie jest bez
    *do*.