    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wygrałem w PROeMOCJI VISA!!!
    Date: Tue, 26 Nov 2002 14:14:23 +0100

    In news:arvq95$5q0$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

    > Znam to :->
    > Nawet wiem, ze konkurencja probowala szybko skorzystac z okazji aby
    > przejac obsluge uczelni (BTW - Ty na UAM czy AE?) dlatego pewnie
    > BZWBK zdecydowal sie na te "promocje".
    Ktora konkurencja?
    UAM

    > Moze to byc nawet prawda - np. jezeli uczelnia nie wysyla uposazen
    > pierwsza sesja elixiru to z obcym bankiem moze byc roznie a
    > wewnetrznie powinno dojsc

    Wewnetrznie tak, ale oni sugeruja w tym liscie, ze jak sie zalozy konto w
    BZWBK i zlozy stale zlecenie z tego konta BZWBK na swoje konto w innym
    banku, to to przyspieszy!!!

    > (pisze "powinno" bo w BZWBK nigdy nie ma "na pewno" :-)))
    piekny slogan! sprzedaj! "w BZWBK nigdy nie ma "na pewno""

    > Akurat taka retoryka posluguje sie wiekszosc bankow w swoich
    > materialach reklamowych. Nikt Ci przeciez nie napisze - "na pewno 21
    > dni i jak bedziesz mial farta to moze sie uda srednio wiecej jak 30
    > ;-))"

    Oj nie, Wilczek, zawsze sie spotykalem ze sformulowaniem *do* 51 - tak samo
    jest zreszta w mat. reklamowych samego BZWBK. Tylko w tym liscie jest bez
    *do*.