    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wygrałem w PROeMOCJI VISA!!!
    Date: Tue, 26 Nov 2002 07:49:17 +0100

    In news:aruf7u$4ju$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

    > Gdyby nie to, ze studenckie konto maja za darmo to bym zamknal pewnie
    > a tak to niech sobie bedzie :->

    Ja tez moge miec przez rok za darmo eKonto oraz KK BZWBK, ale sie nie
    zdecyduje.
    Moja uczelnia (pracodawca) spoznila sie kilka dni ostatnio z wyplata
    wynagrodzen.
    Okazalo sie, ze pomylil sie BZWBK, ktory nie wykonal przelewow.

    No i wczoraj w mojej przegrodce w sekretariacie znalazlem (wraz z kolegami i
    kolezankami) list od BZWBK (od mojego bylego oddzialu zreszta), gdzie niby
    przepraszaja - przy czym sformulowanie perfidnie sugeruje wine innych
    bankow, cyt. "spoznionego uznania rachunkow w innych bankach" ... LOL...
    W ramach "rekompensaty" proponuja darmowe prowadzenie eKonta (nie precyzuja,
    jakiego) przez rok oraz KK za darmo przez rok.
    Przy czym jest w tym liscie kilka moim zdaniem nieuczciwych sformulowan.
    Zachecaja, ze jak sie zalozy eKonto w BZWBK, to pensja szybciej przyjdzie,
    no i mozna sobie zrobic stale zlecenie na konto w innym banku. Taa... juz ja
    wiem, jak dzialaja stale zlecenia w BZWBK.
    A jesli chodzi o KK, to sugeruja, ze nieoprocentowany kredyt jest zawsze 51
    dni od daty zakupu - *zapomnieli* napisac *do* 51 dni... Na pewno sporo
    ludzi sie nabierze.

    Wracajac do spoznionego wynagrodzenia, to gdybym nie znal indolencji
    oddzialu 6., pomyslalbym, ze ktos zrobil to celowo dla odsetek, a moze i dla
    pretekstu, aby mogl wyslac spam pod pozorem przeprosin.