    From: "lelek" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wygrałem w PROeMOCJI VISA!!!
    Date: Mon, 25 Nov 2002 21:16:28 +0100

    Wczoraj dowiedziałem się, że zostałem wylosowany w powyższym konkursie.
    Nagrodą jest karta VISA Classic z 200 zł wkładem. Warunkiem otrzymania
    nagrody jest założenie Konta24. Niestety nigdzie w necie nie znalazłem
    regulaminu owego konta, ani tabeli opłat. Strona BZ WBK nie mogła mi się w
    ogóle wczytać i kilkakrotnie się wieszała. Mam więc pytanie: czy mi się to w
    ogóle opłaci? Mam już konto w PKO BP i mBanku i to w pełni zaspakaja. Konto
    ewentualnie założyłbym ze względu na owe 200zł. Proszę o poradę...