  • 21. Data: 2002-11-27 09:04:56
    Temat: Re: wygrałem w PROeMOCJI VISA!!!
    Od: No Name <v...@w...pl>

    To, co Tobie zaproponowano jest prowizją, którą dostajesz Ty, a nie
    akwizytor. To nie jest nagroda i nie wygrałeś jej. Użycie tych słów jest
    manipulacją. Oczywiście, lepiej mieć 200 zł niż nie, niezależnie jaki
    jest tytuł ich wręczenia - sądzę jednak, że mniej lub bardziej
    świadomie oddasz te pieniądze, albowiem bank nie jest instytucją
    charytatywną (opłaty, prowizje, oprocentowanie etc.)

    > Nie znam dokładnie warunków tej "wygranej", ale sprawdź dokładnie, żebyś nie
    > nabawił się kolejnego powodu do użerania się. Z BZWBK radzę zachować daleko
    > idącą ostrożność.

    Wątpię, czy można wziąć pieniądze, nie dając nic w zamian bankowi.

    Pzdr: Dogbert

  • 22. Data: 2002-11-27 18:55:14
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "No Name"
> [...]
    > świadomie oddasz te pieniądze, albowiem bank nie jest instytucją
    > charytatywną (opłaty, prowizje, oprocentowanie etc.)

    To nie jest karta kredytowa BZWBK. To jest wypukła debetowa Visa. Nie
    słyszałem jeszcze o tym, bank płacił akwizytorom za sprzedaż _takich_ kart.
    Takich rzeczy nie robi nawet Citi.
    Człowiek z działu promocji banku twierdzi, że nie zapłacę za jej wydanie.
    Jeżeli nawet to nieprawda - opłata wynosi 40 zł, co jeszcze mieści się w
    kwocie 200zł-40zł(wydanie)-2*5zł(prowadzenie przez powiedzmy 2
    miesiące)=150zł netto. Gdyby nie to że mam inną wypukłą debetową Visę może
    nawet zatrzymałbym kartę BZWBK przez rok, do końca jej ważności.

    > Wątpię, czy można wziąć pieniądze, nie dając nic w zamian bankowi.
    Ależ jak im coś dam - im złudną nadzieję, że mają dochodowego klienta ;-)

    pozdrawiam,
    Bogdan