  • 1. Data: 2002-11-25 18:04:20
    Temat: czy ten numer z PayPal-em przejdzie ?
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    witam

    mam (byc moze) sposob na PayPal-a ... - ze tez dopiero teraz na to
    wpadlem...
    ze nie lyka karty wirtualnej mbanku to wiem, ale:
    mam rodzine w Niemczech, maja niemieckie obywatelstwo, co wiecej nazwisko
    takie samo jak moje.
    Moga pojsc mi na reke i zalozyc konto wirtualne w Niemczech na siebie, a mi
    dac do niego dostep,
    w ten sposob bede dysponowal niemieckim kontem bankowym i wydawana do niego
    karta visa ...
    PayPal akceptuje karty niemieckie, z tym ze na ebay-u zarejestrowany jestem
    jako np.:
    Robert Nowak, a konto w Niemczech zalozy mi ciotka, ktora sie nazywa Jadwiga
    Nowak...

    czy roznica w brzmieniu imion bedzie stanowic problem ? (czy moze pomysla ze
    jestesmy malzenstwem i maz korzysta z konta zony ?)

    zadziala cos takiego ? dysponowalbym wtedy kontem niemieckim i przelewy do
    niemieckich bankow mialbym za darmo (albo za grosze), no i wreszcie konto na
    PayPalu rozwiazalo by moje problemy z wysylka kasy za granice

    Monfeo

  • 2. Data: 2002-11-26 08:38:37
    Temat: Re: czy ten numer z PayPal-em przejdzie ?
    Od: "Paweł Barut" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Po co az tak kombinowac. Ja zalozylem konto w PayPal'u podajac swoj rzeczywisty adres
    zamieszkania, ale w miejscowosci piszac 'Krakow (POLAND)', a z listy wyboru kraju
    'Germany'. Weryfikacja adresu na podstawie KK przeszla bez problemow. Placilem KK BZ
    WBK i jak do tej pory nie bylo zadnych problemow. Jedyne czego nie zrobie, to nie
    moge odbierac kasy, bo nie mam konta w niemieckim banku :(, ale jesli potrzebujesz
    tylko do placenia, to jest ok.

    Pozdrownienia
    Pawel Barut