  • 1. Data: 2002-11-25 17:57:41
    Temat: linia kredytowa w koncie w mBanku
    Od: "Kadafi" <l...@c...pl>

    Proszę Szanownego Grona
    Wyobrazcie sobie, wplacacie zalozmy sobie 8000 co miesiac z Waszych kont na
    eKonto w Mbanku, gdy wplyna, przelewacie na Emaxa i czekacie na najblizsza
    platnosc, ktora placicie z eKonta, wtedy przelewacie z eMaxa i robicie
    przelew. Tak wiec na eKoncie macie zawsze niewiele, a na eMaxach zalozmy
    kolo 20000.
    I wtedy dzwonicie do mLinii i staracie sie o limit w koncie. Jaka otrzymacie
    odpowiedz ? 0 zl.
    Gdyz liczy sie sredni stan konta na eKoncie.
    Prosze odpowiedziec mi, czy nieslusznie jestem zdegustowany ta forma
    obliczania zdolnosci kredytowej ?

    Z powazaniem
    Kadafi

  • 2. Data: 2002-11-25 18:18:35
    Temat: Re: linia kredytowa w koncie w mBanku
    Od: "Pisklak" <p...@s...pl>

    Użytkownik "Kadafi" <l...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Gdyz liczy sie sredni stan konta na eKoncie.
    > Prosze odpowiedziec mi, czy nieslusznie jestem zdegustowany ta forma

    Dlatego tez , nie ukrywam, ze za rada grupy (ktorej w tym miejscu dziekuje
    jeszcze raz) zdecydowalem sie na pakiet w Fortis.
    Zaistaniale problemy mam nadzieje, ze rozwiaza jutro (w zeszla srode
    zlozylem w Fortisie dokumenty i nikt od tamtej pory sie do mnie nie
    odezwal - dzis troche ich opieprzylem za lekcewarzenie klienta i jutro ma
    byc wszystko zalatwione :-)

    --
    Pozdr.
    Pisklak

  • 3. Data: 2002-11-25 18:19:15
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    Dokładnie
    Jacek

  • 4. Data: 2002-11-25 21:15:14
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    Kadafi wrote in message ...
> [...]
    >Gdyz liczy sie sredni stan konta na eKoncie.
    >Prosze odpowiedziec mi, czy nieslusznie jestem zdegustowany ta forma

    To dziwne ...

    Ja zawsze na eKoncie mialem i mam bardzo malo lub zgola nic, wszystko
    trzymam na eMaxie - tylko, ze przelewy z zewnatrz robie na eMaxa a nie na
    eKonto.
    Limit dostalem bez problemow, i to przyzwoity, oczywiscie chcieli
    zaswiadczenia z zakladu pracy o dochodach.
    Przy liczeniu wplywow i salda eMax zostal wziety pod uwage. Takze nasze
    doswiadczenia sa zupelnie odmienne.

    Przelewy na eMaxa ida z Fortisa, gdzie wciaz przelewam pobory :((

    pzdr
    wkg

  • 5. Data: 2002-11-26 07:13:35
    Od: "J_K_K" <y...@p...onet.pl>

    Witam.
    Również na e-Koncie właściwie środków nie posiadam za to na e-Max owszem :)
    Regulamin udzielania kredytu mówi o środkach na e-Koncie i rachunkach z nim
    związanych, typu e-Max.
    06.11-otworzyłem procedurę przydzielenia kredytu,
    12.11-informacja telefoniczna z mBanku o przydzieleniu kredytu
    19.11-wizyta kuriera
    czekam na przydzielenie środków ................. :( (jak długo to trwa?)

    --
    pzdr JKK

  • 6. Data: 2002-11-26 09:04:29
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p>

    Kadafi wrote:
    > Gdyz liczy sie sredni stan konta na eKoncie.

    Nie jestem do konca pewien, a nie mam czasu sprawdzac, ale moge Ci
    powiedziec (i poprzec to moim wlasnym przykladem), ze licza sie _wszystkie_
    rachunki w mBanku, a nie tylko eKonto.
    Sytuacja o jakiej piszesz mogla zaistniec w poczatkowym okresie po
    wprowadzeniu limitu w eKoncie, po jakims czasie, zdaje sie, poszli po rozum
    do glowy i brane sa pod uwage wszystkie rachunki (nie wiem jak sie to ma do
    rachunkow gdzie jestes wspolposiadaczem).

    Pzdr
    Hubert
    h...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2002-11-26 10:20:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > Gdyz liczy sie sredni stan konta na eKoncie.
    > Prosze odpowiedziec mi, czy nieslusznie jestem zdegustowany ta forma

    Slusznie, tyle ze mBank nie stosuje tej metody.
    1. Liczy sie nie saldo tylko wplywy
    2. Nie tylko na eKonto, ale i na "powiazany z nim eMax"

    Moze inne parametry twojej zdolnosci kredytowej im nie odpowiadaly...?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-11-27 23:31:16
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    J_K_K wrote in message ...
    >Witam.
    >Również na e-Koncie wła?ciwie ?rodków nie posiadam za to na e-Max owszem :)
    >Regulamin udzielania kredytu mówi o ?rodkach na e-Koncie i rachunkach z nim
    >zwi?zanych, typu e-Max.
    >06.11-otworzyłem procedurę przydzielenia kredytu,
    >12.11-informacja telefoniczna z mBanku o przydzieleniu kredytu
    >19.11-wizyta kuriera
    >czekam na przydzielenie ?rodków ................. :( (jak długo to trwa?)
    >
    >--
    >pzdr JKK

    Witam

    Trwalo ze 3 tygodnie w sumie. Pani ze 2 razy dzwonila, zeby sie rozeznac we
    wszystkich moich rachunkach i KK. W koncu wyslalem jej skan wydruku rachunku
    karty z citi. Proponowalem jej wejscie na moj rachunek w ichnim inecie -
    jest read only - ale spanikowala. Potem nie dzwonila ale przyjechal kurier i
    poszlo jak z platka.

    Z ciekawostek: Kurier wozi umowy innych bankow rowniez, podpytalem go
    troche, strasznie ciekawych rzeczy mozna sie od takiego goscia dowiedziec,
    polecam odpytac. Ogolnie wniosek jest taki, ze mBank jest OK, ale reszta
    .... Choc moze kazdemu tak mowi o jego banku :))

    pzdr
    wkg