  • 11. Data: 2002-11-26 18:10:01
    Temat: Re: wygrałem w PROeMOCJI VISA!!!
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Robert"
    > Ja bym nie wchodzil w taki uklad z BZ WBK za 200zł. Najtansze Konto24 to
    juz
    > 5zl miesiecznie. Praktycznie nieoprocentowane, przelewy drogie, obsluga
    > niekompetentna, duzo niespodzianek. Szkoda nerwow ...

    A ile trwa zamykanie konta u nich? Jeżeli wyrobią się poniżej kwartału to
    może się skuszę. Bo i mnie się zdarzyło wygrać :-)

    Bogdan

  • 12. Data: 2002-11-26 18:14:36
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as0ddi$qhd$1@news.tpi.pl, Bogdan B. wrote:
    > Użytkownik "Robert"
    >
    > A ile trwa zamykanie konta u nich? Jeżeli wyrobią się poniżej
    > kwartału to może się skuszę. Bo i mnie się zdarzyło wygrać :-)

    Ok. pół godziny. Sprawdzone na dwóch kontach. Czyli - od ręki. Nie, nie
    trzeba czekać na rozliczenie transakcji. Zamykanie kont to najsprawniejsza
    operacja w BZWBK. Cóż się dziwić, jest to najbardziej wykorzystywana
    operacja, więc mają przećwiczone.

  • 13. Data: 2002-11-26 18:47:45
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Wewnetrznie tak, ale oni sugeruja w tym liscie, ze jak sie zalozy konto w
    > BZWBK i zlozy stale zlecenie z tego konta BZWBK na swoje konto w innym
    > banku, to to przyspieszy!!!

    Zwlaszcza jak w ramach kolejnych zmian na lepsze stale zlecenia beda
    szly "tanim przelewem" :-)

    > piekny slogan! sprzedaj! "w BZWBK nigdy nie ma "na pewno""

    Eee... reklama negatywna wobec jednego tylko banku chyba za malo
    oplacalna dla konkurencji ;-)

    > Oj nie, Wilczek, zawsze sie spotykalem ze sformulowaniem *do* 51 - tak samo
    > jest zreszta w mat. reklamowych samego BZWBK. Tylko w tym liscie jest bez
    > *do*.

    Jakos mi sie wydaje ale moze mam omamy ;-), ze widzialem reklamowki
    Raiffeisena wlasnie bez tego "do". a konkretnie "Kredyt 51 dni bez odsetek"
    i gdzies tam tylko gwiazdka, ze "do".

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2002-11-26 18:53:42
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > juz
    >
    > A ile trwa zamykanie konta u nich? Jeżeli wyrobią się poniżej kwartału to
    > może się skuszę. Bo i mnie się zdarzyło wygrać :-)

    Można pismem o następującej treści:

    W związku z przyznaniem mi nagrody ( ble, ble ) proszę o wpłacenie
    wymienionej w Waszym piśmie kwoty na konto (tu numer). Za propozycję
    otwarcia konta dziękuję, rozpatrzona ona została negatywnie bez podania
    przyczyny. Rozumiem, że przyznana mi nagroda warunkowana jest otwarciem
    konta w waszym banku, niniejszym wyrażam zgodę na otwarcie i
    natychmiastowe zamknięcie ww konta na państwa koszt i we własnym
    zakresie. (podpis poświadczony notarialnie).
    W przypadku nieotrzymania ww kwoty do dnia ...... uznajemy, że nazwanie
    jej nagrodą, powoływanie się na całkowicie losowy wybór mojej osoby i
    łączenie ze słowem "otrzymać" nastąpiło w celu niegodziwym, prawnie
    zabronionym i miało na celu doprowadzenie do niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem, w celu podstępnego czerpania korzyści
    majątkowych i innych przez państwa firmę.
    Można też wspomnieć coś o prokuraturze.

    Pzdr: Dogbert

  • 15. Data: 2002-11-26 18:55:26
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as0fqj$pue$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

    > Zwlaszcza jak w ramach kolejnych zmian na lepsze stale zlecenia beda
    > szly "tanim przelewem" :-)

    wlasnie :)

    > Eee... reklama negatywna wobec jednego tylko banku chyba za malo
    > oplacalna dla konkurencji ;-)

    czemu konkurencji? im sprzedaj!

    > Jakos mi sie wydaje ale moze mam omamy ;-), ze widzialem reklamowki
    > Raiffeisena wlasnie bez tego "do". a konkretnie "Kredyt 51 dni bez
    > odsetek" i gdzies tam tylko gwiazdka, ze "do".

    W tym liscie od dyrektora oddzialu nie ma nawet gwiazdki.

  • 16. Data: 2002-11-26 19:36:54
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl>

    > Można pismem o następującej treści:
    > W związku z przyznaniem mi nagrody ( ... )

    Powodów do użerania się z bankami już parę mam - nie potrzeba mi kolejnego.
    Mam zamiar otworzyć konto, wydać pieniądze i zamknąć konto. Wydatki - 5 zł
    na miesiąc.
    200 zł to niewiele - ale pierwszy raz coś wygrałem :-), więc głupio bym się
    czuł rezygnując z miejsca z nagrody.

    Bogdan

  • 17. Data: 2002-11-26 21:16:33
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as0igj$aov$1@news.tpi.pl, Bogdan B. wrote:
> [...]
    > 200 zł to niewiele - ale pierwszy raz coś wygrałem :-), więc głupio
    > bym się czuł rezygnując z miejsca z nagrody.

    Nie znam dokładnie warunków tej "wygranej", ale sprawdź dokładnie, żebyś nie
    nabawił się kolejnego powodu do użerania się. Z BZWBK radzę zachować daleko
    idącą ostrożność.

    I oczywiście opisz :)

  • 18. Data: 2002-11-26 22:23:47
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Chcialem Ci cos wyslac na priva ale zwrocilo mi poczte
    - nie wiem co wyciac z tego adresy zeby bylo dobrze???

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 19. Data: 2002-11-26 22:37:13
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as0scf$k26$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:
    > Chcialem Ci cos wyslac na priva ale zwrocilo mi poczte
    > - nie wiem co wyciac z tego adresy zeby bylo dobrze???

    Mi? mKarta malpa Wirtualna Polska

  • 20. Data: 2002-11-26 23:24:46
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Mi?